Nail-art Tutorial: Curly Bows

Vandaag weer eens een nail-art. Deze nail-art is heel makkelijk. Je kan het met alle kleuren doen die je wil, ik heb voor een fel blauwe kleur gekozen zodat het er vrolijk en lente-achtig uitziet!

Wat heb je nodig:
– Een basiskleur nagellak
– Een zwarte striper
– Witte nagellak
– Een dottingtool

Stap 1:
Lak je nagels in een basiskleur, ik heb een fel blauwe kleur gebruikt. OPI What’s whit the cattitude.

Stap 2:
Zet twee halve rondjes op je nagels. Je kan het beste eerst een half rondje zetten en gelijk erachter aan op de helft van het eerste rondje een nieuw rondje zetten.

Stap 3:
Omdat witte nagellak meestal niet gelijk goed dekt moet je nog een tweede laagje aanbrengen. Je kan de eerste rondjes nu eventueel nog een beetje corrigeren. Het lijken nu net een soort wolkjes.

Stap 4:
Zet aan de rand van het eerste halve rondje een lijntje. Maak er een soort lusje aan vast. Dit is eigenlijk het moeilijkste deel van de hee nail-art.

Stap 5:
Doe precies hetzelfde bij het andere halve rondje. Nu ga je alleen via de andere kant. Zoals je ziet heb je nu dus een soort strikje!

Stap 6:
Je kan nu nog een keer een zwart lijntje eroverheen doen zodat het nog iets mooier is.

Stap 7:
Je kan nu eventueel ook nog een klein wit stipje in het midden zetten. Eigenlijk vind ik het zonder mooier maar je kan het ook met doen! Ik heb op deze foto geen topcoat er over heen gedaan, omdat ik hem erna er weer af heb gehaald. Ik vind de nail-art er op foto’s wel leuk uit zien maar hij miste iets haha :P

Het is geen moeilijke nail-art, je moet misschien eerst even oefenen maar het ziet er wel zomers uit!

7 gedachtes over “Nail-art Tutorial: Curly Bows

    • Het is niet letterlijk overgenomen, ik heb het zelf op mijn nagels gemaakt en zelf de foto’s gemaakt. Op de the beauty department staat een tutorial, de bedoeling van een tutorial is dat bezoekers het ook kunnen maken. Niet iedereen die mijn site bezoekt, bezoekt ook the beauty department. En daarbij is the beauty department ook in het engels wat sommige misschien helemaal niet begrijpen

  1. Misschien moet je voortaan anders wel even de credits aan bijv theBeautydepartment geven,, en van te voren vragen of je het mag gebruiken, want als je iets gebruikt waar een copyright op zit kan je aangeklaagd worden…

    • Dat zou zo zijn als ik de foto’s en de tekst van The Beauty department zelf had gebruikt, maar dat heb ik niet gedaan, ik heb mijn eigen foto’s gemaakt & mijn eigen tekst geschreven. Zij publiceren het op hun site zodat anderen het ook kunnen namaken en het leek mij leuk om het na te maken. Dit is het enige idee wat ik ooit van the Beauty department heb gebruikt en ik had erbij kunnen zetten dat ik het idee van the Beauty department heb maar dit heb ik bij dit artikel niet gedaan, ik zal het de volgende keer doen om problemen met bezoekers van mijn site te voorkomen.

Geef een reactie

