Rommelige vlecht

Vandaag laat ik jullie een rommelige vlecht zien. Ik wist niet precies hoe ik het moest noemen, dus daarom noem ik het maar een rommelige vlecht. Ik zag dit de laatste tijd vrij vaak. Ik bedoel met een rommelige vlecht een normale vlecht met drie plukken maar dan iets rommeliger dan normaal. Met losse plukjes eruit en ongelijken plukjes. Ik laat jullie hieronder snel zien hoe je een rommelige vlecht krijgt. Ik wilde hier eerst geen foto’s bij doen van hoe ik het deed maar ik doe het toch maar wel zodat het extra duidelijk is.

Begin gewoon aan een kant van je hoofd met vlechten. Gewoon een normale vlecht met drie plukken haar.

Dit is dus een gewone vlecht. Heel strak en netjes gevlochten.

En dit is hoe ik de vlecht slordiger maak. Ik trek aan de plukjes zodat ze meer naar buiten gaan staan. Ook kan je de vlecht omhoog duwen en kleine plukjes eruit trekken. Je moet een beetje kijken hoe je het doet.

Op deze foto zie je het verschil vrij goed. Ik heb ook een vlechte aan de andere kant gemaakt en ze samen achter op mijn hoofd vast gezet met schuifspeldjes. In mijn haar zie je het verschil niet zo duidelijk. Ik denk dat het mooier is en beter lukt als je gladder haar hebt.

Dit lijkt er een beetje op, dit plaatje komt van de beautydepartment. Bij deze vlecht is het haar ook rommelig uit elkaar getrokken. Bij deze vlecht is een van de drie plukjes ook veel dunner dan de andere. Hierdoor krijg je ook dit effect. Dit is dus weer anders dan ik liet zien!

Sorry voor dit korte bericht, ik heb het heel druk met school. Ik probeer deze week nog een bericht online te plaatsen met een nail-art.
Ik wil misschien ook weer een Q&A doen, maar dan moeten er wel wat vragen zijn anders is het niet leuk om te lezen. Dus als je vragen hebt mag je ze in de comments stellen, dit mag over mij gaan maar ook over iets wat met beauty te maken heeft!

Geef een reactie

