Nail-art: Pasen!

Het is al Pasen geweest en tijdens Pasen had ik een Easter nail-art op mijn nagels gemaakt. Ik wilde deze op maandag online zetten, maar hier had ik geen tijd meer voor. Ik weet dat ik een beetje laat ben, maar toch wil ik deze nail-art nog aan jullie laten zien!

Wat heb je nodig:
– Een basiskleur, O.P.I. what’s with the cattitude
– Een witte nagellak, Oriflame
– Licht & donker groene nagellak, Essence
– Verschillende kleuren roze, Gosh, O.P.I.
– Zwarte nagellak, gosh
– Andere kleurtjes nagellak
– Dottingtool

Stap 1:
Ik heb mijn nagels in een licht blauwe kleur gelakt. Hierna heb ik met een witte nagellak de vormen van een konijntje en een ei gezet. Ik heb dit gewoon met een nagellak kwastje gedaan. Ik heb hierna met een licht groene striper grassprietjes op mijn wijsvinger gemaakt. Hierna ben ik er met een donker groene kleur overheen gegaan. Ik heb een licht groene kleur met zwart gemixt zodat ik een donker groene kleur kreeg.

Stap 2:
Nu heb ik met een dottingtool de oortjes ingevuld met roze. Hierna heb ik het neusje gemaakt, dit is gewoon een driehoekje. Daarna heb ik twee kleine oogjes gezet met zwarte nagellak en een dottingtool.

Stap 3:
Hierna heb ik het ei met een klein patroontje ingevuld. Ik heb paars en roze gebruikt.

Stap 4:
Ik heb hierna nog twee kleine bloemetjes boven de grassprietjes gemaakt en ik heb polkadots op mijn pink gezet met wit. Op mijn duim heb ik grote bloemen gemaakt. Nu nog een topcoat en je bent klaar!

Ik heb ook wat getekend op een paar eieren, onder andere een snor!

Ik hoop dat jullie deze nail-art toch nog leuk vonden om te zien! De lente is nog niet om dus misschien kan je een van deze dingen nog gebruiken voor andere nail-arts!

2 gedachtes over “Nail-art: Pasen!

Geef een reactie

