Camera

Ik wil eigenlijk al heel lang een nieuwe camera en ik heb een tijdje gespaard en binnenkort wil ik een nieuwe camera kopen. Ik heb niet heel veel verstand van camera’s omdat ik nu eigenlijk alleen foto’s maak met een gewone digitale camera.

Ik wil graag deze camera, de canon EOS 1100D. Het is een spiegelreflex camera. Meestal zijn spiegelreflex camera’s vrij ingewikkeld maar bij deze camera is iets minder ingewikkeld. Ik heb zelf nooit een dure camera gehad dus ik weet ook niet hoe ingewikkeld alles is enzo.

Met deze camera kan je natuurlijk foto’s maken maar ook in hd filmen, dat vind ik ook wel fijn omdat ik er dan ook filmpjes mee kan maken! Ik weet nog niet zeker of ik deze camera ga kopen maar tot nu toe vind ik deze camera wel mooi en ook niet té duur.

Ik zal een bericht plaatsen als ik uiteindelijk een nieuwe camera heb gekocht, als jullie nog goede camera’s weten laat het me dan even weten in de comments! Ik heb deze week weer niet veel gepost, maar de berichten voor volgende staan al ingepland! Dit weekend is er ook weer geen filmpje omdat ik dit weekend het hele weekend weg ben, want ik heb 2 dansvoorstellingen en ook nog generale repetities enzo.

Als jullie nog fijna camera’s weten, laat het me dan weten! (:

Geef een reactie

