H&M Haircuff

Ik wilde al langer een haircuff en toen kwam ik erachter dat ze bij de h&m zilveren en gouden haircuffs hebben! Ik heb er een gehaald en vandaag laat ik jullie zien hoe je een haircuff in je haar moet doen en een paar verschillende haarlooks die je ermee kan maken!

Dit is de haircuff, ik heb hem in het zilver gekocht, maar je hebt ze dus ook in het goud. De haircuff kost 3,95. Het elastiekje zit aan de binnenkant van de haircuff vast.

Stap 1:
Maak een staart in je haar en doe het elastiekje met de haircuff om je haar heen. Je hoeft eigenlijk niet eerst een staart te maken met een ander elastiekje maar omdat mijn haar heel dik is heb ik dit wel gedaan omdat de haircuff er anders niet omheen past.

Stap 2:
Ik heb het elastiek van de haircuff twee keer om mijn staart heen gedaan. Hierna draai je de haircuff naar de onderkant van je staart en trek je hem open. Nu kan je hem om je staart heen schuiven.

Stap 3:
Nu moet je de haircuff dicht klikken. Voor mij zou hij eigenlijk nog net iets groter moeten zijn.

Stap 4:
Uiteindelijk heb ik de haircuff wel dicht gekregen. Zo ziet het er dan uit.

Nog een paar simpele looks die je met een haircuff kan maken:

Een simpele lage staart, ik denk dat dit vooral bij krullen heel mooi staat! Bij mezelf vind ik een lage staart niet leuk staan. Vanaf achter wel maar vanaf voor niet zo. Bij korter haar vind ik het mooier staan.

Hier heb ik een vissengraatvlecht erin gedaan. Dit is wel een hele losse vissengraatvlehct, je kan ook een strakkere vlecht doen of bijvoorbeeld gewoon een vlecht met drie plukken haar.

Dit vind ik zelf de mooiste haarstijl van de drie. Als je precies wil weten hoe je zo’n soort staart wil maken moet je even bij mijn filmpjes kijken want ik heb hier een filmpje over gemaakt.

En dit waren een paar haarstijlen met een haircuff en een korte uitleg over hoe je een haircuff moet gebruiken. Ik ben in ieder geval heel blij met mijn haircuff!

2 gedachtes over “H&M Haircuff

Geef een reactie

