H&M Nieuwe kleren

Normaal post ik eigenlijk nooit iets wat met fashion te maken heeft, maar vandaag toch iets wat met fashion te maken heeft. Ik vind make-up enzo meestal interessanter dan fashion daarom post ik er ook eigenlijk nooit iets over.

Als eerste heb ik deze twee shirtjes gekocht. Het shirtje links wilde ik eerst in het zwart kopen via internet maar deze was uitverkocht. In de winkel zag ik het shirtje in verschillende kleuren. Ik heb een lichtroze kleur en een mint kleurige gepast. Toch heb uiteindelijk de mintkleurige gekocht omdat ik wel weer eens een andere kleur wilde. Ook heb ik het hempje ernaast gekocht. Over dit hempje twijfelde ik eerst, maar ik heb hem toch gekocht. Deze heb je ook in verschillende kleuren ik heb hem in het wit gekocht.

Allebei de shirtjes hebben kant, het mintkleurige shirtje alleen van boven. Op het witte hempje zit vanachter ook een gouden rits. Nu draag ik er nog een vestje over, maar ik denk dat de rits er nog iets speciaals aangeeft als je het bijvoorbeeld zonder vestje draagt.

En als laatste heb ik een tijdje terug nog deze licht roze blazer gekocht en dit topje. De blazer heeft van binnen ook een soort bloemen print. Ik sla de mouwen altijd om. Het topje vind ik zelf heel leuk, vooral door de bloemen print van onder!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om ook weer een keer iets anders te zien!

10 gedachtes over “H&M Nieuwe kleren

    • Ik had het bonnentje per ongeluk al weg gegooid, ik dacht dat ik de prijzen dan beter kon opzoeken als er vragen over zijn in de comments, dat is makkelijk voor mij. En bedankt voor het zeggen over hemdje/hempje

Geef een reactie

