Vintage fototoestel

Jullie konden pas al lezen dat ik binnenkort waarschijnlijk een nieuwe camera ga kopen, maar ik heb gister ook een hele oude camera gekocht. Je ziet op bijvoorbeeld weheartit.com wel eens foto’s met een oude camera, ik zag pas bij de kringloopwinkel deze oude camera en hij kostte maar €2,50!

De camera doet het niet meer, maar ik heb hem gekocht als decoratie voor op mijn kamer. Bij de kringloopwinkel waar ik hem heb gekocht kostte hij maar 2,50 en er lagen nog twee andere oude fototoestellen. Ik kan het me goed voorstellen dat mensen het raar vinden om een oud fototoestel te kopen, daarom hieronder een paar inspiratie foto’s met oude camera’s:

Zelf wil ik af en toe ook foto’s maken waarop mijn oude camera staat. En daarnaast wil ik hem ook gewoon op mijn kamer zetten als decoratie.

Ik ben blij dat ik deze oude camera voor maar €2,50 heb gekocht! Ik hoop dat degene die het raar vinden nu een beetje snappen waarom ik deze camera heb gekocht!

Sorry dat dit bericht pas laat in de week online kwam, morgen ga ik naar de primark dus jullie kunnen weer een shoplog verwachten!

Geef een reactie

