Primark shoplog

Afgelopen donderdag ben ik weer naar de primark in Rotterdam, Alexandrium geweest. Ik ben nu drie keer in de primark geweest en ik vind het echt een hele leuke winkel. Ze hebben er echt van alles en alles is heel goedkoop! Vandaag laat ik jullie zien wat ik gekocht heb. Ik zet er geen prijzen bij omdat de kaartjes er al af zijn. Als je echt een prijs graag wil weten zet het dan even in de comments dan zoek ik het even op.

Dit is alles bij elkaar zonder de schoenen erbij. Ik zag dit keer weinig kleren die ik leuk vond en ook weinig tassen die ik echt graag wilde. Het was dit keer wel heel druk dus ik heb ook niet goed bij alles kunnen kijken en de rij voor de paskamers was een hele lange rijd door de hele winkel heen.

Dit zijn de enige oorbellen die ik heb gekocht, gewoon simpele knopjes deze waren €3,00. De zonnebril kostte ook €3,00 en de twee ringen ook.

Ik zag dit keer een heleboel leuke kettingen! Ik heb deze vier kettingen gekocht. De linkse ketting heeft 3 delen met schattige roze roosjes. De ketting met de libel zag ik gelijk toen ik binnenkwam al hangen op een paspop. Ik vind de pastel kleurtjes echt heel schattig! Volgens mij kochtten een heleboel mensen die die dag in de primark waren de veren ketting want ik zag er een heleboel mensen mee lopen. Zelf heb ik hem ook gekocht, ik twijfelde eerst wel maar ik heb hem toch gekocht. En als laatste een ketting met een nep blauwe steen. Deze zag ik al op heel veel blogs en ik heb hem ook gekocht. Volgens mij waren de kettingen €3,00.

Ik zag wel een heleboel leuke schoenen en ik heb ook drie paar gekocht. Normaal heb ik eigenlijk niet zo veel schoenen maar deze drie schoenen vond ik echt heel leuk. Als eerste de oud roze schoenen met nep leren bandjes. Daarna de donkerblauwe ballerina’s met de witte strikjes. En als laatste sleehakken. Ik had zulke sleehakken ook al bij de H&M gezien maar daar waren ze iets duurder. Ik wilde eigenlijk de zwarte maar deze hadden ze niet meer in mijn maat daarom heb ik de licht roze gekocht.

Bij de kleren zag ik niet heel veel dingen die ik wilde. Ik heb wel een kanten cropped top gekocht en daarbij een mintkleurig/lichtblauw hempje voor eronder.

En dit is alles wat ik bij de primark heb gekocht!

7 gedachtes over “Primark shoplog

Geef een reactie

