Haarstijlen voor kort/medium lang haar

Haarstijlen voor kort haar zijn best vaak gevraagd. Veel van de haarstijlen die ik maak kan je meestal ook wel op kortere haarstijlen proberen. Vlechten kun je bijvoorbeeld ook op korter haar proberen. Ik vind kort haar denk ik iets langer dan de meeste van jullie. Omdat mijn eigen haar best lang is vind ik haar tot net over je schouders bijvoorbeeld al vrij kort. Maar ik zal proberen vandaag een paar tips te geven voor kort tot medium lang haar.

Ik denk dat de meeste het bij dit kapsel wel met mij eens zijn. Ik denk dat de meeste dit wel kort haar noemen. Ik vind Rihanna’s haar heel mooi staan! De zijkanten en achterkant van haar haar zijn kort en van voren heeft ze een lange lok/pony.
Emma Watson heeft ook een kort kapsel. Bij Emma Watson vind ik het ook heel mooi staan, net als langer haar. Ik vind dat ze het allebei goed kan hebben.

Selena Gomez heeft op deze foto een langere bob met de uiteindes gekruld. Ik vind dit echt een leuk kapsel! Het kapsel op de tweede foto is ongeveer hetzelfde maar de foto’s op de tweede foto heeft andere krullen. De krullen op de eerste foto zijn meer gedraaid. De krullen op de tweede foto zijn wat losser en groter.

Vlechtjes kan je ook bij medium lang haar maken. De vlechtjes zien er soms wel anders uit maar daardoor hoeft het niet per se minder mooi te zijn! Op de foto hier boven is het eerste deel van het vlechtje ingevlochten na een paar keer is het vlechtje gewoon normaal verder gevlochten. De onderkant van het haar is gekruld in grove krullen.

Op deze foto zijn de punten naar binnen gestijld. Je kan de punten ook naar buiten stijlen. Dit kan je gewoon met een stijltang doen!

Op youtube zijn ook veel filmpjes te vinden met tutorials voor kort/medium lang haar.

Ik hoop dat ik iedereen met korter haar een beetje heb geholpen! Als jullie nog vragen hebben, stel je vraag dan even in de comments!

Een gedachte over “Haarstijlen voor kort/medium lang haar

Geef een reactie

