Engelandreis ’12 in foto’s

Zoals jullie misschien al hebben gelezen in een vorige post ben ik met school voor drie dagen naar Engeland geweest. We zaten in kleine groepjes van 2 tot 3 personen in verschillende gastgezinnen en we zijn naar verschillende plaatsen in Engeland geweest. Vandaag kunnen jullie een mini reisverslagje lezen over de drie dagen dat ik in Engeland was!

Als eerste zijn we met de boot vanuit Calais in Frankrijk naar Dover in Engeland gevaren. Toen we aankwamen in Dover was het heel mooi weer. Hierna zijn we gelijk door gereden naar Hever Castle. Een kasteel met een hele grote rozen tuin erbij. Jammer genoeg was het nog te vroeg en stonden de rozen nog niet in bloei, maar toch was het een mooi kasteel met een mooie tuin. In deze tuin hebben we ook veel foto’s gemaakt. Het was wel jammer dat het bij het kasteel heel de tijd regeneden. ’s Avonds gingen we naar onze gastgezinnen en hier hebben we ook gegeten.

De volgende dag gingen we naar Brighton. Hier zijn we naar het Royal Pavillion geweest, een paleis. Hierna hadden we vrije tijd en ben ik met een groepje naar o.a. de Primark geweest! Na Brighton zijn we nog naar de krijtrotsen geweest. Jammer genoeg regende en waaide het hier echt heel erg hard. Typisch Engels weer!

 

Op de laatste dag zijn we naar Londen geweest! Dit vond ik denk ik wel de leukste dag van allemaal. We zijn langs alle bekenden dingen in Londen geweest en ’s avonds zijn we naar de musical Billy Elliot geweest. Hierna gingen we jammer genoeg weer naar huis. We hebben heel de nacht gereden en ’s ochtends om 8 uur waren we weer in Nederland. Misschien vraag je je trouwens af waarom ik een foto heb gemaakt van een lantaarnpaal, ik vond het teken op het Chanel logo lijken!

Ik vond het heel leuk in Engeland en ik wil zeker nog een keer terug naar Londen!

Een gedachte over “Engelandreis ’12 in foto’s

Geef een reactie

