Review: Essie 37 Lilacism

Eindelijk heb ik een Essie nagellak gekocht! Sinds kort verkopen ze Essie nagellak bij de Etos, eerst was Essie nagellak alleen online te koop, maar nu dus niet meer! Ze hebben een heleboel verschillende kleuren maar ik wilde graag nog een lila achtig kleurtje en uiteindelijk is het deze kleur geworden.

Ik twijfelde eerst tussen een mintkleurige nagellak en deze kleur. Ik heb al een mint kleurtje van gosh en daarom heb ik toch voor deze kleur gekozen. Dit is nummer 37 Lilacism. Zoals de naam al zegt is het de kleur lila, licht paars. Deze zomer zijn pastel kleurtjes helemaal in en lila behoort ook tot de pastel kleuren.

Bij een laagje dekt deze nagellak al vrij goed. Af en toe zie je nog wel een beetje van het witte randje van je nagel door de nagellak heen maar toch dekt hij bij een laag al vrij mooi. Het kwastje is ook fijn, hij is niet heel breed maar ook niet heel klein. Precies goed!

Dit is de kleur bij twee laagjes. Super mooi! De nagellak dekt echt perfect en hij droogt heel erg snel zonder strepen. Ik was bang dat er deukjes in zouden komen als ik bijvoorbeeld mijn haar zou doen of iets, maar er kwamen na een tijdje drogen zelfs geen kleine deukjes of krasjes in! De nagellak blijft ook goed zitten zonder te chippen.

Ik ben heel blij met mijn eerste Essie nagellak en ik weet bijna zeker dat er nog meer bij zullen komen! De prijs van deze nagellak is voor sommige misschien een beetje duur: €9,99. Maar wat mij betreft is deze nagellak de prijs zeker waard!

Ik ben in ieder geval heel blij met deze nagellak! Essie nagellak is bij Etos te koop voor €9,99.

Een gedachte over “Review: Essie 37 Lilacism

Geef een reactie

