Get the look: Going Minty

Vandaag weer een nieuwe Get the look, ik denk dat ik dit vanaf nu om de week ga doen. Vandaag: going minty. Vooral met warmer weer vind ik mint kleurige kleren heel erg leuk en zomers staan. Zelfs heb ik (nog) niet veel kleren in de kleur mint, maar ik vind het wel een hele leuke kleur.

Prijzen en winkels van links naar rechts:
– Witte top: zalando €19,-
– Rugzak: Liberty €370,-
– Mintkleurige broek: Wallis
– Turquoise Top: €75,- Lespommetes
– Turqouise tribal print top: €31,- H&M
– Rokje:  €25,- Desireclothing
– Nagellak: €9,99 Essie

De prijzen en winkels bij sommig items hierboven zijn heel duur en onbekend. Ik let bij het uitkiezen van de plaatjes niet op de prijzen en winkels. De plaatjes zijn alleen om een beeld van de trend te geven.

Deze keer dus de mint trend! Dit najaar begonnen er steeds meer mint kleurige kleren te komen. Wat mij betreft is mint op dit moment ook een trend.

Bij de kleur mint passen vrij veel kleuren. Wit vind ik zelf het mooiste erbij staan. Zo kan je bijvoorbeeld bij een mint kleurige broek, die je ook op het plaatje ziet, een wit shirtje doen met een zwarte print. Zwart en wit staan sowieso bij mint. Mint kleurige broeken kan je onder andere kopen bij de H&M en de Zara. Ik vind een witte blouse met stipjes ook mooi staan bij mint.
Je hebt natuurlijk broeken in mint, maar ook rokjes! Ik vind rokjes super leuk, vooral als je ze ook wat hoger kan dragen dan je heupen. Ik zelf draag eigenlijk nooit rokjes, vroeger wel maar nu niet meer. Ik vind rokjes heel leuk staan bij andere, maar bij mezelf vind ik het niet zo leuk staan.

Dan de rugzak, het is misschien ouderwets maar ook rugzakken komen weer terug. De rugzak van de Primark is bijvoorbeeld heel populair! Deze is niet in de kleur mint maar heeft wel zo’n soort model als op de foto. Zelf ben ik niet zo’n fan van deze rugzakken maar ik vind ze ook niet heel lelijk.

Qua sieraden vind ik goud mooi staan bij mint. Sieraden met goud en mint vind ik ook mooi samen. Zilver en mint vind ik ook mooi staan, dit is iets koeler. Goud en mint is iets warmer. Het ligt eraan wat je zelf het mooiste vind! Ik vind het allebei mooi staan.

En dit was Get The Look voor deze week! Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden!

3 gedachtes over “Get the look: Going Minty

  1. I really like the mint colour! Recently bought mint pants haha!

    Would you like to follow each other?
    Love, Nura from ‘Fashion Tea Time’

Geef een reactie

