Lifestyle: Sneek peek of my room

Iets wat vrij vaak gevraagd wordt is: wil je een room tour doen? En ja dit wil ik wel, ik heb dit ook al vaker gedaan, maar zoals jullie misschien al weten ga ik een nieuwe camera kopen. Ik wil wachten tot ik mijn nieuwe camera heb zodat ik mooie foto’s of filmpje kan maken. Maar om toch alvast een soort ‘voorproefje’ te geven hier wat foto’s van delen van mijn kamer. En ik zeg alvast van te voren: verwacht niet te veel haha :p.

Het zijn geen foto’s van bijvoorbeeld een hele hoek van mijn kamer maar gewoon van bijvoorbeeld kleine spullen die in mijn kamer staan. Ik zet ook geen tekst bij de foto’s, dit doe ik pas als ik de uitgebreide room tour maak. Ik hoop dat jullie zo toch alvast een beetje een beeld krijgen van mijn kamer!

En dit waren de foto’s, binnekort kunnen jullie dus een echte room tour verwachten!

Een gedachte over “Lifestyle: Sneek peek of my room

  1. Leuke accessoires heb je in je kamer staan! Ik ben ontzettend benieuwd naar een virtuele roomtour. Ik vind het altijd tof om inspiratie op te doen door andere slaapkamers te zien. :)

Geef een reactie

