Nieuwe camera!

Eindelijk heb ik dan de camera die ik graag wilde! Jullie konden pas al lezen dat ik graag een camera wilde kopen. Ik wilde graag de Canon 1100D. Uiteindelijk heb ik ook de Canon 1100D met de 18-55 mm lens gekocht. Ik ben er heel erg blij mee! Het is een spiegelreflex camera. Ik moet nog wel oefenen met foto’s maken en alle instellingen uit proberen enzo, maar ik tot nu toe ben ik er al heel blij mee! Vanaf nu zal ik dus ook alleen maar foto’s maken met mijn nieuwe camera. Ik kan met deze camera ook filmen dus waarschijnlijk ga ik ook weer eens een filmpje maken voor mijn youtube kanaal, want dit heb ik al een tijdje niet gedaan. Hieronder zal ik een paar foto’s laten zien die ik al gemaakt heb. Ik heb nog niet zo veel tijd gehad omdat ik nu repetitieweek heb. Daarom zijn het vooral standaard foto’s.


Binnenkort kunnen jullie dus veel nieuwe artikelen verwachten met scherpe foto’s! Ook heb ik een heleboel ideeën, en vanaf donderdag heb ik zomervakantie dus dan heb ik eindelijk weer genoeg tijd voor mijn blog!

3 gedachtes over “Nieuwe camera!

Geef een reactie

