Review: Catrice Ultimate Shine Lipstick: Get The Nudes Paper

Afgelopen donderdag heb ik mijn allereerste lippenstift gekocht! Ik heb natuurlijk al wel vaker lippenstift opgehad en ik heb lipgloss, lipstain en lippotloden, maar dit is mijn eerste lippenstift die ik zelf heb gekocht.

Ik heb een lippenstift van Catrice gekocht. Ik vind veel van de andere producten fijn. Ik heb niet heel veel producten van Catrice, maar met de producten die ik heb ben ik blij!

De verpakking vind ik mooi, simpel maar toch classy. Op de onderkant van de verpakking zit een sticker met daarop de naam van de lippenstift. Ik heb de kleur: Get the nudes gekocht.

Ik wilde graag een nude kleur. Ik heb eigenlijk nooit lippenstift, lipgloss of lipstain op dus daarom wilde ik graag een nude kleur, zodat het niet zo opvalt. Ik twijfelde een beetje tussen verschillende kleuren maar na een paar testers te hebben geswatcht heb ik deze kleur gekozen. Deze lippenstift hoort bij de Ultimate Shine lijn dus er zou extra veel glans in moeten zitten. Ik vind de lippenstift er heel mooi uitzien, ik vind het ook mooi dat ‘Catrice’ in de lippenstift zelf staat.

Dit is de lippenstift geswatcht op mijn hand. Hij lijkt misschien niet goed gepigmenteerd maar op mijn lippen zie je al goed het verschil.

Zoals je ziet is de lippenstift op mijn lippen vrij nude. Maar ik kan me voorstellen dat hij toch iets te fel is voor mensen met lichtere lippen. Ik had gedacht dat deze lippenstift iets lichter zou zijn, maar ik vind hem wel mooi. De lippenstift is lekker romig en dekt goed. Hij trekt ook niet in de lijntjes van je lippen.

Ik vind het altijd een beetje stom om en full face foto te maken haha. Ik probeer tegenwoordig toch om full face foto’s erbij te doen omdat je dan een beter beeld krijgt van het product. Ik vind het een mooie goed gepigmenteerde lippenstift, maar het is niet echt een nude kleur. Voor de prijs is het een prima lippenstift.

Catrice Ultimate Shine Lipstick: Get The Nudes Paper €3,99.

Een gedachte over “Review: Catrice Ultimate Shine Lipstick: Get The Nudes Paper

Geef een reactie

