Vogel elastiek H&M

Vandaag laat ik jullie mijn vogel elastiek zien. Dit klinkt een beetje raar, maar het is een elastiek van de H&M met daaraan een zilver vogeltje. Ik zag dit setje hangen bij de H&M en ik vond het er super schattig uit zien. Vandaag laat ik jullie een paar foto’s zien met hoe je zo’n elastiek zou kunnen gebruiken.

In het setje zitten twee elastiekjes, een met een vogeltje eraan de andere met een roze diamantje eraan. Ik gebruik in dit artikel alleen het zilveren vogeltje omdat ik deze het leukste vind.

Als eerste is het belangrijk dat je ervoor zorgt dat het vogeltje niet onderste boven zit. Je moet daarom het vogeltje goed op je haar leggen en daarna via de onderkant het stiekje om je haar heen doen.

Je kan met dit elastiek bijvoorbeeld een simpele lage staart maken met twee vlechtjes aan allebei de kanten. Als je mijn blog volgt heb je zo’n soort look ook al kunnen zien maar dan met een haircuff.

Dit vind ik een van de leukste looks. Ik heb gewoon een simpele vissengraatvlecht gemaakt die over mijn schouder hangt. Door het stiekje erin ziet de vlecht er gelijk mooier en bijzonderder uit. Het vogeltje valt ook op. Ik zou bijvoorbeeld geen ketting erbij dragen als ik dit elastiek in mijn vlecht heb, omdat het elastiek al vrij veel opvalt.

Dit vind ik de mooiste look. En hij is heel simpel, maar door het stiekje ziet het er toch gelijk wat specialer uit. Deze look kan iedereen denk ik wel maken, ook mensen met kort haar. Je pakt vanaf je oren  al het haar en je zet het achter op je hoofd vast. En dat is het!

Ik ben blij met dit elastiek. Het geeft een simpele haarlook gelijk iets speciaals. En al deze looks kan je natuurlijk ook maken met het stiekje met het diamantje of met bijvoorbeeld een haircuff. Het is niet te opvallend, maar ik vind het leuk staan.

Bij deze look heb ik een haircuff gebruikt, maar dit kan je dus ook doen met het elastiek. Wat ik wel doe is dit: ik zet mijn haar eerst vast met een ander dun elastiekje. Het elastiekje wat aan het elastiekje met het vogeltje zit is niet stevig. En ik heb heel vaak dat mijn elastieken breken als ik ze in mijn haar doe. Ik wil niet dat dit bij mijn haircuff of vogelelastiek gebeurd, dus daarom gebruik ik eronder nog een ander elastiek.

Het setje elastiekjes is te koop bij de H&M voor €4,95

Geef een reactie

