Review: Rimmel London 825 Sky High

Jaaa, eindelijk heb ik Rimmel London 825 Sky High! Ik heb ooit al eens eerder over deze nagellak geschreven en ik wilde hem graag omdat ik de kleur gewoon zo mooi vind. Pas was er een actie bij de Etos, alle Rimmel London nagellakjes waren €4,- toen heb ik deze nagellak gelijk gekocht!

Vandaag dus een review van deze nagellak. Ik vind de kleur heel mooi, een blauw turqouise achtig kleurtje. Heel zomers en vrolijk!

Wat ik altijd fijn vind aan de nagellak van Rimmel London zijn de brede kwastjes. Hiermee breng je de nagellak in 2 of 3 keer aan over je hele nagel. Bij smalle nagels misschien zelfs in een keer. Ik vind de brede kwastjes erg fijn, hierdoor lakt de nagellak ook minder streperig.

Op deze foto heb ik een laagje aangebracht. Zoals je ziet dekt het eerste laagje niet goed genoeg. Je ziet de witte nagelranden van mijn nagels er nog doorheen. De nagellak droogt wel erg snel, dat is wel fijn. Zo kan je snel een tweede laag nagellak aanbrengen.

Ook bij de tweede laag zag ik op sommige plekjes nog steeds het wit van mijn nagelranden. Ook bij twee laagjes dekt hij dus nog niet volledig. Toch heb ik het bij twee laagjes gehouden. Ik lag meestal het eerste laagje vrij dun zodat het snel droogt, als je het eerste laagje dikker lakt zal de nagellak bij de tweede laag waarschijnlijk wel goed dekken.

Ik ben heel blij met deze nagellak, de nagellak dekt dus iets minder goed dan ik had verwacht. Verder droogt hij erg snel, zoals ook al op de verpakking van de nagellak staat. Ook is het een vrolijk zomers kleurtje, dus ik ben blij dat ik deze nagellak gekocht heb!

Rimmel London 825 Sky High €6,99

Geef een reactie

