Review: Catrice Volume Plus Curl Mascara

Vandaag weer eens een review. Dit bericht had eigenlijk vrijdag al online moeten staan, maar het is iets later geworden!

Over de verpakking valt niet zo veel te zeggen. Het is gewoon een simpele zwarte verpakking met een paarse rand. Ik heb hiervoor al een waterproof mascara van Catrice gehad en die vond ik wel fijn, daarom nam ik dit keer weer een catrice mascara.

De mascara is een volume plus curl mascara. Op de achterkant van de verpakking staat ook dat deze mascara je wimpers dikker maakt en ze laat krullen door het gebogen borsteltje en de creamy textuur van de mascara. Ook staat er dat de mascara de hele dag blijft zitten.

Dit is mijn oog zonder iets van make-up.

En dit zijn mijn wimpers met de mascara. De mascara laat je wimpers in ieder geval mooi krullen. Wat ik alleen wel jammer vind, is dat mijn wimpers door deze mascara aan elkaar kleefden, de mascara separeert de wimpers niet zo mooi. Dat vind ik wel jammer aan deze mascara.

Op deze foto zie je het verschil, links is met mascara en rechts is zonder mascara. Wat ik jammer vind aan deze mascara is dat hij niet de hele dag blijft zitten. Ik had aan het einde van de dag een zwart randje onder mijn waterrand zitten. Maar het is ook geen waterproof mascara, en bij de meeste mascara’s is het aan het eind van de dag een beetje uitgelopen.

Conclusie: Deze mascara krult de wimpers goed en maakt ze ook langer. Ik vind het wel jammer dat de wimpers aan elkaar gaan kleven. Ook vind ik het jammer dat hij niet de hele dag perfect blijft zitten. Maar als je een mascara wilt die niet waterproof is en die je wimpers laat krullen, dan is dit een redelijk fijne mascara.

Catrice Volume Plus Curl Mascara: Te koop bij Kruidvat voor €3,49

2 gedachtes over “Review: Catrice Volume Plus Curl Mascara

Geef een reactie

