Nail-art op de Olympische spelen

Iedereen weet waarschijnlijk wel dat de olympische spelen weer begonnen zijn, dit jaar worden ze in Londen gehouden. Af en toe kijk ik ook wel eens naar de olympische spelen en het viel me op dat een heleboel vrouwelijke sporters nail-art op hun nagels hebben met als thema: de olympische spelen! Vandaag laat ik jullie een paar voorbeelden zien en andere inspiratie foto’s.

De olympische ringen met daarnaast de Britse vlag, deze nagels zijn van de Britse Amy Olive, boogschutten.

Je hoeft natuurlijk niet persé de olympische ringen op je nagels te maken, je kan ook gewoon de vlag van je land op je nagels maken, hierboven zie je: de Britse zwemster Rebecca Adlington, Amerikaanse tennisspeelster Venus Williams en de Deense Caroline Wozniacki.

Celine Goberville, een Franse sporter. Ze doen aan lucht schieten, ik weet niet precies hoe dit onderdeel heet.

Aimee Willmott een Britse zwemster. Deze vind ik persoonlijk erg leuk, op alle nagels behavle de duim een simpele rode lak en op de duim de olympische ringen.

Emily Seebohm een Australische zwemster.

De vijftienjarige Litouwse Ruta Meilutyte.

Laura Robson een Britse tennisspeelster.

Destinee Hooker, Amerikaanse volleybal speelster.

Het viel mij dus op dat veel speelsters nail-art hadden. Ik vind het erg leuk dat ook op de Olympische spelen nail-art een soort ‘trend’ is en vooral onder sporters!

Zelf heb ik ook al twee keer een nail-art gemaakt geïnspireerd op Engeland omdat ik twee keer met school naar Engeland ben geweest hier mijn nail-arts:

Bij beide nail-arts heb ik een tutorial gemaakt, deze kan je terug vinden op mijn site als jij rechts bovenin bij zoeken: engelse nagels in vult, ook kan je ze vinden onder de categorie: nail-art.

Als ik tijd heb wil ik nog proberen om een echte Olympische spelen nail-art te maken. Ik zal het proberen, daar zal ik dan ook een tutorial over maken!

Wat vinden jullie van nail-art bij olympische sporters?

5 gedachtes over “Nail-art op de Olympische spelen

Geef een reactie

