Mededeling

Deze week en vorige week was er maar een artikel in die week online, sorry! Vanaf volgende week zal er weer om de dag een artikel online komen en ik ben bezig met een roomtour filmpje dus ik hoop dat jullie weer terug komen op mijn site!

Liefs Jasmijn

2 gedachtes over “Mededeling

  1. het is al een week geleden en het is zo jammer maar kan je weer iets nieuws erop zetten bijv. nieuwe nagellak potjes van eccence (ofzo) want die hebben nu een andere vorm van soort potje ;-p

    • Ik weet het, ik moest deze week 5 dagen werken en ook deze week is er niks online gekomen. Ik heb besloten deze week niks online te zetten en volgende week weer proberen regelmatig te posten

Geef een reactie

