Review: Catrice allround concealer

Vandaag eindelijk weer een artikel! Sorry, sorry, sorry, vanaf nu komt er regelmatig weer wat online en dit keer is het echt zo! Vandaag een review van de Catrice allround concealer.

Catrice is een merk waar ik niet veel producten van heb, maar ik vind het wel een fijn low budget merk met mooie en fijne producten. Ik vind Catrice persoonlijk beter dan bijvoorbeeld Essence. Over deze concealer heb ik al op heel veel blogs positieve dingen gelezen, dus besloot ik heb zelf ook te kiezen.

Ik zal eerst vertellen wat alle vijf de kleuren doen, want ze hebben verschillende functies. Van links naar rechts: Groen; deze kleur verbergt roodheden. Over een groene concealer moet je nog wel een foundation of andere kleur concealer aan brengen omdat je anders groen op je gezicht hebt zitten.
Roze; deze kleur verbergt donkere kringen onder je ogen, wallen dus.
Beige; corrigeert onzuiverheden. Deze kleuren kan je dus ook over bijvoorbeeld de groen concealer heen doen. Op de achterkant staat ook wat de kleuren doen.

Dit zijn de kleuren met flits, de kleuren dekken erg goed en de substantie van de concealer is heel romige, wat ik zelf erg fijn vind! Wat ook erg fijn is aan deze concealer: er zitten drie verschillende tinten bruin/beige in het palletje. Hierdoor zit er voor veel huidskleuren een goede bruintint bij. Zoals je ziet past de donkerste kleur het beste bij de kleur van mijn hand. Deze kleur past ook het beste bij mijn eigen gezicht, terwijl ik niet getint ben of erg ‘bruin’.

De concealer is heel romig, je kan de concealer makkelijk met je vingers aanbrengen. Zelfs vind ik het fijn om een concealer kwastje te gebruiken, ik gebruik een concealer kwastje van de Hema. Concealer kwastjes zijn platter dan normale oogschaduw kwasten en hebben ook iets hardere haren, hierdoor kan je het makkelijk aan brengen. Je kan de kleuren eventueel ook nog een beetje met elkaar mengen om de perfecte kleur voor jouw huidskleur te krijgen. De concealer blijft ook goed zitten, wat natuurlijk altijd handig is! Ik ben erg blij met deze concealer!

Catrice allround concealer, te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €2,79.

Geef een reactie

