Mini shoplog; antiekmarkt

Een keer in de week is er hier in de zomer een boeken & antiekmarkt, eigenlijk dus een soort rommelmarkt. Ik ga jullie vandaag laten zien wat ik heb gekocht op de rommelmarkt en ik laat jullie ook gelijk mijn nieuwe schooltas zien (niet van de rommelmarkt haha :P ).

Rommelmarktjes vind ik altijd erg leuk omdat ik altijd wel wat leuks vind, soms zie ik niet zoveel leuke dingen maar soms juist wel. Ik gebruik dit soort dingen voor in mijn kamer als decoratie, ik heb trouwens een roomtour gefilmd, maar op dit moment is mijn kamer weer ietsjes anders dus ik wil hem weer opnieuw gaan filmen.

Als eerste deze oud uitziende kaart die eigenlijk gewoon nieuw is. Ik was nog even in de boekhandel waar ik deze kaart zag. Ik vond hem er heel leuk uit zien met de strandhuisjes en de oude jurken en hoeden en door het randje erom heen en de kleuren lijkt het net een oude kaart. Deze kaart was €1,- Op de kaart ligt een oud boekenleggertje. Deze heb ik wel op de antiekmarkt gekocht, ook voor €1,-. Ik had verwacht dat hij duurder zou zijn maar ik ben heel blij dat hij zo goedkoop was want ik vind hem echt heel schattig. In het midden zitten kleine roosjes. Ik ga hem niet als boekenlegger gebruiken, maar ik ga hem gewoon ergens neer leggen.

Dan deze oude schoteltjes. Ik heb echt een zwak voor oude schoteltjes met roosjes en bloemetjes erop. Ze kosten maar rond de €0,50 cent en sommig waren €1,00. Ik heb al meer van zulk soort schoteltjes maar ik blijf ze gewoon heel leuk vinden en iedere keer zie ik weer andere leuke!

Dan nog een soort ‘label’ en een oude toiletzeep. Ik weet niet waar dit soort ‘labels’ voor gebruikt werden, ik denk in havens of op vrachten of zo iets maar ik weet het niet zeker. Ik heb al twee andere ‘labels’ in het blauw en grijs en deze kleur vond ik ook erg mooi dus deze heb ik er ook bij gekocht. Ik woon trouwens niet in Brabant maar in Zeeland, maar het maakt me niet uit dat er Brabant op staat. Ook deze was €1,-. Ook kocht ik deze oude toiletzeep. Ik vond de verpakking er leuk uitzien en de kleuren vond ik ook mooi. Ondanks dat de zeep oud is, ruikt hij nog wel lekker! Ik ga hem trouwens niet echt gebruiken, ook de zeep leg ik gewoon ergens neer als decoratie. En ook de zeep was weer €1,-.

En dan als laatste nog mijn nieuwe tas voor school. Als jullie dit lezen zit ik namelijk alweer in mijn eerste week op school. Deze tas heb ik niet op de antiekmarkt gekocht, maar gewoon in een winkel. Hij is lekker groot met veel extra vakjes wat ik erg handig vind. De tas koste €42,50. Op de voorgrond zie je trouwens nog mijn nieuwe etui en mijn nieuwe wekker staan. Later deze week komt er nog een artikel online waarin ik mijn schoolspullen laat zien.

En dit was dan alweer de mini shoplog! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien!

Geef een reactie

