Lifestyle: Hart Letterbak

Al heel lang vind ik de hartjes letterbak van de Intratuin leuk, alleen vond ik deze letterbak een beetje duur. Toen zag ik bij groenrijk een goedkopere versie en die heb ik gekocht! Vandaag laat ik jullie zien hoe ik deze tot nu toe heb ingericht.

Zo ziet de letterbak eruit, met veel verschillende vakjes én in de vorm van een hartje! Ik heb al een letterbak maar dat is een oude, en gewone vierkante, daarover heb ik lang geleden al een artikeltje geschreven.

Als eerste heb ik in verschillende vakjes kant als achtergrond kant gedaan. Dit heb niet in allemaal gedaan. Doordat het kant natuurlijk een stukje doorzichtig is en wit valt het niet heel erg op, maar je ziet het wel. Ik heb het kant gewoon even vast gezet met een klein stukje plakband zodat het niet naar beneden valt.

Thuis hebben we een doos met allemaal verschillende soorten kant, op brocante markten kan vaak veel soorten kant kopen voor weinig geld. Het parelkoord heb ik gekocht bij de Xenos voor volgens mij €1,00.

Om het ijzerdraad waaraan ik de letterbak heb opgehangen heb ik ook kant gedaan met daaromheen het parelkoord. Aan de achterkant zitten twee haakjes waar je de letterbak aan op kan hangen, maar het is heel moeilijk om gaatjes in mijn muur te boren en omdat er al een gaatje zat heb ik hem daaraan opgehangen met ijzerdraad.

Dit is hoe ik mijn letterbak tot nu toe heb ingericht. Waarschijnlijk gaat dit nog wel veranderen en er komt natuurlijk nog meer bij in de lege vakjes. In de vakjes heb ik een beeldje wat ik van mijn oma heb gekregen. In het andere vakje heb ik een gedroogde hortenzia gedaan. Links boven heb ik een oud zeepje gedaan wat ik op een rommelmarkt heb gekocht voor €1,00. Rechts boven heb ik oude scheepjeswol om een kartonnetje gedaan. Tot nu toe heb ik dit er in staan, wat ik er verder nog bij moet zetten weet ik nog niet. Ik denk iets van een fotolijstje.

Nog een tip voor diegene die ook een letterbak willen kopen, bij de Kruidvat hebben ze nu een hartjes letterbak in het bruin voor maar €10,00. Je zou deze letterbak eventueel wit kunnen verfen als je dat mooier vind, hij is nu afgeprijsd naar €10,-.

Wat vinden jullie van letterbakken?

5 gedachtes over “Lifestyle: Hart Letterbak

  1. Pingback: Hartjes letterbak | Jasmijn Beauty

Geef een reactie

