Review: Maybelline The Falsies Feather-Look Mascara

Vandaag review ik voor jullie de Maybelline the Falsies Feather look volum’ express mascara. Een flinke naam voor een mascara. Meestal koop ik goedkope mascara’s van bijvoorbeeld Catrice. Ik vind dat Catrice prima mascara’s heeft voor een lage prijs. Maar toen ik bij de Etos kwam voor een nagellak van Essie (komt binnenkort een review van online) vertelde de verkoopster mij dat er een actie was waarbij je het tweede make-up product voor de halve prijs krijgt. Dus daar heb ik gelijk gebruik van gemaakt!

Ik heb voor deze mascara gekozen omdat ik deze mascara ook al op tv had gezien en het leek me een fijne mascara. Normaal kies ik altijd waterproof mascara maar de waterproof mascara was geel, en omdat ik niet van geel hou maar de kleuren van deze mascara wel erg mooi vond heb ik voor deze mascara gekozen. Misschien een stomme reden, maar hé deze mascara staat wel altijd op mijn bureau in mijn make-up organizer.

De huls van de mascara vind ik erg mooi, paars met fel blauw en met veertjes erop. Het stokje van het borsteltje kan gebogen worden, op de foto zie je dit ook. Het stokje kan gebogen worden op het punt waar het dunner is. Heel veel nut heeft dit niet, want als je de mascara aanbrengt buigt het stokje toch niet omdat je niet te hard kan drukken.

Het borsteltje zelf is erg fijn, maar wel even wennen. Het borsteltje loopt schuin af en is vrij groot waardoor het borsteltje al je wimpers mee pakt. Dit is natuurlijk erg fijn, maar ik vond het ook wel even wennen. Verder is het een prima borsteltje.

Dit zijn mijn natuurlijke wimpers, blond recht en vrij kort.

En dit zijn mijn bovenste wimpers met de mascara van maybelline. zoals je ziet worden ze gelijk een stuk langer, en ze krullen meer. Ook zijn al mijn wimpers mooi zwart ook in de hoekjes. De mascara heeft geen klontjes en sepereert de wimpers mooi. Wat mij betreft had deze mascara wel iets meer volume mogen geven maar verder vind ik dit een prima mascara.

Ook heb ik gelukkig weinig last van het feit dat dit geen waterproof mascara is. De mascara blijft goed zitten en loopt niet uit, wat ik wel bij Catrice mascara had.  Ook een pluspunt dus!

Maybelline the Falsies Feather look volum’ express mascara €14,99

Een gedachte over “Review: Maybelline The Falsies Feather-Look Mascara

  1. Pingback: Mijn favoriete producten op het moment | Make-up | Jasmijn Beauty

Geef een reactie

