Jasmijnbeauty.nl bestaat 1 jaar!

Oei oei oei, door alle drukte rond school ben ik helemaal de verjaardag van mijn eigen site vergeten! Vorige maand rond deze tijd, 9 september, heeft mijn site de naam jasmijnbeauty.nl gekregen. Dus mijn site bestaat een jaar!

Er zit een kort verhaaltje achter mijn site geschiedenis, ik zal jullie niet vervelen met een hele lap tekst, maar hier toch even een klein beetje geschiedenis!
Aller eerst is dit niet de eerste site/blog die ik heb gehad. Al heel lang, ik weet niet meer precies hoe oud ik was toen ik begon, heb ik blogs gehad. Vroeger maakte ik blogs via websitemaker.nl. Ik had op een gegeven moment zelfs drie websites! Uiteindelijk besloot ik met een website verder te gaan: hotb-g.tk. Dit was een simpele site waar ik gewoon dingen op plaatste die ik leuk vond, vooral tips over van alles en nog wat. Dit was een site voor jongens én meisjes. Uiteindelijk ben ik overgestapt en werd mijn site alleen voor meisjes.
Na een lange tijd kreeg ik te horen dat websitemaker er mee stopte, er jammer, maar ik was al langer bezig met het kijken naar andere programma’s/websites om sites te maken. Ik wilde namelijk graag een blog over make-up, haar, nagels en dat soort dingen. Uiteindelijk kwam ik bij wordpress.com terecht en daar maakte ik mijn site aan zoals hij nu is.

In de tussentijd zijn er wel aardig wat dingen veranderd. Toen ik een tijdje bezig was bij websitemaker kocht ik een domeinnaam, ik was nog niet lang bezig en had nog niet veel bezoekers maar ik wilde erg graag een domeinnaam. Dat was toen niet gelijk jasmijnbeauty.nl, na een jaar besloot ik mijn domeinnaam te veranderen in: jasmijnbeauty.nl. En eigenlijk bestaat mijn site dus officieel al 2 jaar, maar omdat mijn site nu jasmijnbeauty.nl heet, en dit pas 1 jaar zo is, doe ik alsof mijn site 1 jaar bestaat!

Goed, het is toch nog een aardig stukje tekst geworden, maar ik hoop dat jullie het toch leuk vonden om te lezen! Ik ga zeker nog door met bloggen, want ik vind het nog steeds erg leuk om te doen. Ik heb er wel weinig tijd voor door school maar toch probeer ik regelmatig een artikel online te zetten!

Liefs Jasmijn

2 gedachtes over “Jasmijnbeauty.nl bestaat 1 jaar!

Geef een reactie

