Favoriete Halloween Tutorials

Eigenlijk vier ik nooit halloween, ik denk dat er in Nederland over het algemeen vrij weinig aan halloween wordt gedaan. Wij hebben meestal wel wat pompoenen bij de deur of in de tuin, maar dit is meer gewoon als decoratie niet speciaal voor halloween. Ook komen er wel eens kleine kinderen aan de deur met ‘snoep of ik schiet’ maar veel ook niet. Zelf vier ik dus geen halloween maar ik vind het wel heel erg leuk om halloween tutorials te kijken. Ik vind het heel knap hoe sommige (vooral Amerikaanse) youtubers zich omtoveren met make-up. Vandaag laat ik jullie mijn favoriete halloween tutorials zien!

Michelle Phan met een Barbie/zombie look. Ik heb hier een woord voor: wauw! Eerst de normale Barbie look en dan opeens getransformeerd naar een zombie Barbie. I love it! Eigenlijk is deze look nog geen eens heel moeilijk. Maar wat ik altijd jammer vind is dat je hier in Nederland, of teminste hier in Zeeland waar ik woon, maar weinig van dit soort halloween dingen hebt zoals bijvoorbeeld nep bloed enzo. Maar als je dit wil kan je het ook makkelijk zelf maken.

Bron: facebook van Nikkie tutorials

Nikkie tutorials. Sowieso vind ik alle looks die Nikkie tutorials maakt heel erg mooi. En ook deze look vind ik erg mooi. Ik kijk ook erg uit naar de onderste look waarvan binnenkort een tutorial komt.

Pixiwoo! Een van de Pixiwoo zussen maakte deze halloween tutorial. Een hele mooie look, een hele grote transformatie. Ik vind Pixiwoo zo leuk omdat ze heel professioneel zijn, en ik vind het ook erg leuk om naar het Britse accent te luisteren, haha!

Dope2111! De schoonzus van Michelle Phan en wauw wat kan Promise Phan zich goed transformeren. Ik verheug me altijd op video’s van haar in mijn abonnementenbox op youtube. Ze kan zich heel erg goed transformeren in ‘bekende’ mensen en verschillende karakters. Ik kan hier een heleboel filmpjes van Promise neer zetten maar dit zijn twee filmpjes die nog niet zo oud zijn, maar die ik wel erg mooi vind.

En als laatste: Klaire de Lys. Ook zij maakt prachtige looks. Ze is vooral erg creatief, en dat zie je in haar filmpjes ook terug. Ook Klaire de Lys maakt hele mooie looks.

Dit zijn mijn favoriete halloween tutorials van dit jaar, gaan jullie nog wat doen met halloween?

Geef een reactie

