Lifestyle: Mini shoplog

Vrijdag had ik een paar uur uitval op school en na school ben ik nog even snel naar de stad geweest, omdat ik een verjaardagscadeautje voor mijn zusje moest halen. Ik laat jullie vandaag zien wat ik zelf nog heb gekocht.

Als eerste heb ik wat make-up gekocht. Ik wilde graag een neutraal oogpalletje en dit vond ik wel een mooi palletje van Essence: Over the taupe. Met dit palletje zal ik later nog een look maken, die zal ik natuurlijk ook online zetten!

Essence Over the Taupe: €2,99

Ook kocht ik deze liquid liner van Rimmel London. Ik gebruik al een lange tijd een eyeliner pen van Essence en ik heb ook een liquid eyeliner van Essence maar toch wilde ik graag een eyeliner van een wat beter merk, vandaar dus dat ik ook deze eyeliner heb gekocht. Ook heb ik een lip balm stick van de Hema gekocht in 07. Ik zag een review van deze lip balm stick op veracamilla.nl en het leek me wel een mooie kleur.

Lip Balm Stick 07: €3,50
Rimmel London Liquid eyeliner: €6,99

Bij de Xenos zag ik deze schattige ‘labeltjes’. Het is nog lang geen kerst maar ik vond ze zo schattig dat ik ze alvast gekocht heb. Het hartje hang ik bij de andere hartjes die ik aan mijn muur heb hangen.

Labeltjes: €0,69

Deze heb ik een tijd geleden al gekocht bij de Action. Er stond er nog maar 1 en ik ben blij dat ik de laatste had. Het is een love lijstje waar je een foto in kan doen. De prijs weet ik niet meer maar het was volgens mij rond de 2 à 3 euro.

Bij de Xenos hebben ze een soort kartonnen doosjes die je zelf kan versieren. Ik maak een zo’n doosje voor bij het andere cadeautje voor mijn zusje en ik maak er een voor mij zelf. Ik zal hier ook een DIY over plaatsen.

Het kleine hartjes doosje: €0,99
Het grote hartjes doosje: €1,99

En als laatste zag ik deze super schattige gelukssinterklaasjes liggen. Ik kon ze gewoon écht niet laten liggen. Ik vond ze gewoon zo schattig. Je hebt ze ook in pietjes. Ik denk dat ik er een paar aan vriendinnen ga geven.

Sinterklaasgelukspopjes: €2,50

Ik hoop dat jullie dit weer een leuk artikel vonden! Hebben jullie ook al weer zin in Kerst en Sinterklaas?

2 gedachtes over “Lifestyle: Mini shoplog

Geef een reactie

