Review: O.P.I. Ski Teal We Drop

Ik hou van O.P.I. en de mensen die mijn blog al langer volgen weten dat vast al wel. Ik hou van hoe de flesjes eruit zien, de kwaliteit, van de kleuren, ik hou iets minder van de prijs maar toch hou ik erg van O.P.I. nagellakjes. Vandaag heb ik weer een review voor jullie: O.P.I. Ski Teal We Drop!

Deze kleur is een donkerblauwe kleur die neigt naar een donkere turqouise kleur.  Net zoals andere O.P.I. lakjes is dit ook weer een aparte maar naar mijn mening een mooie kleur.

Wat ik ook altijd erg leuk vind aan deze lakjes zijn de namen! Ze zijn altijd erg origineel en ze passen goed bij de kleur of het thema van de collectie. Deze kleur is dus Ski Teal We Drop, een kleur uit de Swiss collection van O.P.I. uit het najaar van 2010, maar ze verkopen deze kleur dus nog steeds!

En dan nu de kwaliteit van deze nagellak. De foto hierboven is gemaakt bij een laagje nagellak. Zoals je ziet dekt hij overal als goed bij een laagje, alleen op mijn wijsvinger wat minder maar dit komt omdat ik hier iets te weinig nagellak had gebruikt waardoor je rare ‘strepen’ in je nagellak krijgt.

Dit is de nagellak bij twee laagjes: perfecte dekking! Eigenlijk dekt deze nagellak dus al bij een laag nagellak, maar voor een echt mooi effect waar de kleur goed uitkomt zou ik toch twee laagjes gebruiken.

Ik vind de kleur erg mooi, een donker blauwe kleur. De nagellak droogt ook mooi op met een mooie glans. Hij blijft bij mij ongeveer twee à drie dagen zitten, hierna begint de nagellak toch een beetje te chippen. Ook droogt de nagellak redelijk snel, niet zo snel als Essie nagellak maar wel sneller dan bijvoorbeeld Essence.

Dit is dus gewoon een goed dekkende fijne nagellak! Een nadeel is misschien de prijs, het is niet echt een budget nagellak.

O.P.I. Ski Teal We Drop: €13,95

6 gedachtes over “Review: O.P.I. Ski Teal We Drop

Geef een reactie

