Review: Zalando!

Jullie kennen http://www.zalando.nl/ vast allemaal wel, al is het alleen al om de reclames! Vandaag ga ik jullie laten zien wat ik bij Zalando heb gekocht!

Mijn postbode begon niet te gillen toen hij met dit Zalando pakket aan kwam, maar ik was wel erg blij! Mijn bestelling, kwam net als andere zalando bestellingen in een doos. Mijn bestelling werd na vijf dagen thuis bezorgd. Alles zat goed ingepakt, met plastic luchtkussentjes.

Ik heb het volgende besteld:

Als eerste heb ik deze sweater/trui gekocht. In de herfst en winter loop ik het liefste de hele dag in sweaters rond. Ik vind sweaters altijd erg lekker zitten en ze zijn lekker warm! Ik bestelde deze sweater met een zilveren hartje van pailletjes. De sweater zelf is grijs en het hartje is zilver. Deze sweater is ook in het zwart verkrijgbaar en kost €26,95.

De sweater is heel erg zacht en zit daardoor erg lekker. En: sweaters zijn op een hele boel manieren te combineren!

Naast de sweater heb ik ook nog deze wanten gekocht van Anna Field. Ik was al langer op zoek naar fijne dikke wanten en deze vond ik wel erg leuk omdat er ook nog bolletjes aan een touwtje aan zitten. De wanten zijn van buiten grof gebreid, van binnen zit een ander soort voering. Wanten zijn soms niet zo handig als je bijvoorbeeld je mobiel uit je zak wilt pakken, maar ik vind ze altijd lekker warm zitten.
De wanten zijn ook in het grijs verkrijgbaar en kosten €12,95.

Zalando is een hele uitgebreide site, waar je echt van alles op kan bestellen! Voor dames, heren, kleding, schoenen, decoratie spullen. Tegenwoordig kan je zelfs make-up bestellen op zalando.nl via http://www.zalando.nl/cosmetica/. Zo heeft zalando.nl bijvoorbeeld ook kwasten, nagellak, oog make-up en allerlei andere soorten make-up, erg handig!

http://www.zalando.nl/ verkoopt heel erg veel, maar gelukkig is de site ook overzichtelijk. Hierboven twee voorbeelden van de site. Dit soort voorbeeltjes staan er bijvoorbeeld als je op ‘dames’ klikt. Zo krijg je al een idee van wat je allemaal kan vinden.

Hieronder nog twee outfit foto’s. Mijn blog is natuurlijk geen fashion blog dus verwacht ook geen hele speciale outfitfoto’s. Dit is gewoon puur om te laten zien hoe de sweater er bij mij uit ziet. De foto’s zijn gemaakt in een appelboomgaard.

Ik ben erg blij met mijn bestelling van http://www.zalando.nl/. Ik zal het deze winter in ieder geval niet koud hebben!

Geef een reactie

