Review: Rimmel London Glam Eyes Liquid Liner

Vandaag een review van de Rimmel London Glam Eyes Liquid Liner.


Voordat ik deze eyeliner kocht, gebruikte ik een eyeliner van Essence. Maar aan het einde van de dag zat deze eyeliner niet meer zo mooi dus ik wilde graag een nieuwe betere eyeliner. Over de eyeliner van Rimmel London had ik al goede dingen gehoord dus besloot ik hem te kopen.


Deze eyeliner heeft een dun kwastje. Dit vind ik zelf wel fijn omdat je dan een mooi dun lijntje kan zetten.  De verpakking vind ik ook erg mooi, met mooie gekrulde letters staat er Glam eyes op de verpakking. In het zilver.

Hier de swatches van de eyeliner. Zoals je ziet kan je dus dunne en dikkere lijntjes maken. De eyeliner is makkelijk aan te brengen door het dunne kwastje. De substantie van de eyeliner zelf is lekker vloeibaar waardoor het makkelijk aan te brengen is. Als je het kwastje wat harder op je ooglid drukt krijg je ook gelijk een dikkere lijn.

Voor mij was het wel even wennen om van een soort stift achtige eyeliner naar een dun kwastje te gaan. Maar met behulp van wattenstaafjes en een vaste hand lukte het me toch om een net lijntje te krijgen.
De eyeliner blijft ook erg goed zitten, aan het einde van de dag zit hij nog goed en is hij niet vervaagd.

Ik kan deze eyeliner aan iedereen aanraden. Het is een fijne eyeliner die goed zijn werk doet!

Rimmel London Glam’ eyes Liquid Liner: €7,95

2 gedachtes over “Review: Rimmel London Glam Eyes Liquid Liner

  1. Wat een fijne review is dit! ik zocht naar informatie over deze eyeliner in de zin van:’of ik hem eventueel zou kopen’ maar ben na je artikel gelezen, volledig overtuigd !

  2. Pingback: Mijn favoriete producten op het moment | Make-up | Jasmijn Beauty

Geef een reactie

