Review: O.P.I. On Her Majesty’s Secret Service

Vandaag weer een review van een hele mooie O.P.I. nagellak!

Dit is een nagellak uit de Skyfall collectie van O.P.I.. Hij is dus geïnspireerd op de nieuwe James Bond film. Hieronder een foto van alle kleuren uit de Skyfall collectie:

Allemaal mooie kleurtjes, maar On Her Majesty’s Secret Service sprong er voor mij toch wel echt uit. Ook weer mijn complimenten voor de geweldige namen die de nagellakjes hebben. Ben ik de enige die altijd van bijpassende namen voor een nagellak houd?

Ik heb On Her Majesty’s Secret Service gekozen. Een hele mooie blauwe kleur met hele kleine glittertjes erin. Hieronder zal ik jullie de swatches laten zien.

Dit is de nagellak met een laagje. Zoals je ziet dekt hij al vrij goed, maar de kleur springt er nog niet echt uit. Ook de glittertjes zie je nog niet heel goed. Een tweede laagje is dus wel wat mooier.

En dit is de kleur met twee laagjes, ik vind het echt een hele mooie kleur. Met twee laagjes dekt de nagellak erg goed en ook de glittertjes komen mooi uit.
Wat mij ook op viel, is dat deze nagellak snel droogt. In vergelijking met andere O.P.I. nagellakjes droogt deze nagellak sneller dan een normaal lakje.

Ik vind dit echt een hele mooie kleur, de glittertjes glanzen heel mooi in de zon en ik blijf er maar naar kijken. De nagellak blijft ook minstens drie dagen zitten zonder te chippen. En ik verwachtte dat ik zoals gewoonlijk bij glitterlakjes heel erg veel moeite zou moeten doen om de nagellak eraf te krijgen. Want glitters zijn meestal een ramp om eraf te halen, maar dat viel me reuze mee bij deze nagellak! Gelukkig maar!

Kortom ik vind het een hele mooie kleur met prachtige glittertjes en een mooie diepblauwe kleur. Een nadeel is misschien wel de prijs, €13,95, maar je krijgt er wel wat voor terug!

O.P.I. On Her Majesty’s Secret Service €13,95

Geef een reactie

