Mini Update

Hee allemaal!

Vandaag weer even een kleine update! De afgelopen twee weken is er weer weinig online gekomen, dat komt omdat ik het de laatste twee weken voor de kerstvakantie echt heel erg druk heb. Ik heb nog allerlei opdrachten die ik af moet maken, een paar SE’s en daarbij komen ook nog allerlei toetsen. Alles wordt nog net even in de week voor de kerstvakantie gepropt en daardoor heb ik heel weinig tijd om te bloggen :(

Maar in de kerstvakantie komen er een heleboel artikelen online, want ik heb een heleboel ideetjes! Ook ga ik kersttutorials online zetten, in de vorm van filmpjes en artikelen. Dus ik hoop dat jullie nog even geduld kunnen hebben!

In de kerstvakantie komt ook mijn roomtour online, ik heb alles al gefilmd maar ik moet het nog even editten en dat doe ik in de vakantie.

Ik hoop dat jullie het begrijpen! Sorry dat het zo lang duurt!

Liefs Jasmijn

2 gedachtes over “Mini Update

Geef een reactie

