Review: Hema Lip Balm Stick 07

Vandaag heb ik weer een review voor jullie, en dit keer heb ik een lip balm van de hema voor jullie gereviewd.

Op internet zag ik deze lip balm af en toe voorbij komen en het leek me wel een fijn product. Er zijn twee kleuren te koop, de kleur die ik heb is nummer 7 een licht roze, nude achtig kleurtje. De andere kleur is een fel roze kleur en is nummer 8. Ik besloot om de lichtroze te kiezen omdat ik de ander iets te fel vond voor mij.

De lip balm sticks zijn eigenlijk geen lippenstift, lipgloss of lippenbalsem. Het zit een beetje tussen een lippenstift en een lippenbalsem in. Het is net een dik kleurpotlood waar je aan moet draaien.

En dit is de lipbalm geswatcht. Voor een lippenbalsem vind ik dat hij genoeg pigment af geeft! Zoals ik net al zei zit het dus een beetje tussen een lippenstift en balsem in.

Dit zijn mijn lippen zonder iets erop. Een beetje droog, ik weet het, ik geef de schuld aan het weer.

En dit is dan de lippenbalsem op mijn lippen. Wat me gelijk opviel is dat deze lippenbalm heel romig is! Dat vind ik zelf heel erg fijn. De lipbalm trekt ook niet in de lijntjes van je lippen, wat zeker een pluspunt is! Wat wel een minpuntje is, is dat hij niet heel lang blijft zitten. Maar verder ben ik heel tevreden over deze lip balm stick van de Hema!

Ik vind wel dat deze kleur me er een beetje raar uit laat zien. Ik weet niet precies wat het is maar ik vind de kleur een beetje raar staan bij mij, haha! Misschien komt het omdat deze kleur lichter en roziger is dan mijn eigen lipkleur.

De lip balm sticks zijn na de kerst en oud & nieuw niet meer te koop, dus als je deze lipbalm wilt hebben moet je wel snel zijn!

Hema Lip Balm stick: €3,50.

Geef een reactie

