Tutorial: Kerst Nail-art

Een kerst nail-art tutorial dus! Ik vind het altijd heel leuk om een nail-art te doen die bij de tijd van het jaar past of zoals nu: kerst! Ik hoop dat jullie het een leuke nail-art vinden. Het is wel een vrij moeilijke nail-art, dus het is niet echt geschikt voor degene die nog niet zo goed zijn in nail-art. Maar mijn belangrijkste tip: oefenen!

Wat heb je nodig:
– Basiskleur nagellak, donker blauw van Catrice 350 Hip queens wear blue jeans.
– Witte striper en of nagellak.
– Dottingtool

Als eerste kies je een basiskleur. Ik heb deze donkerblauwe kleur van Catrice gekozen: 350 Hip queens wear blue jeans. Er zit een heel klein glittertje in. Ik heb een donker blauwe kleur gekozen omdat wit hier goed bij opvalt.

Sorry dat deze foto niet gedraaid is, ik weet niet hoe het komt maar op een of andere manier blijft deze foto gedraaid staan. Op mijn duim heb ik kleine kerstboompjes gemaakt. Een tip voor bij de kerstboompjes is om drie kleine driehoekjes te maken en van boven naar beneden te werken.

Op deze foto zit het blokje op mijn wijsvinger maar ik heb hem later toch nog op mijn ringvinger gedaan. Start met een simpel wit blokje.

Zet hierna streepjes in het vierkantje als een ster. Hier zie je ook een soort tribal printje wat ik op mijn wijsvinger heb gedaan. En op mijn pink heb ik een sneeuwvlok gemaakt. Het volgende wat je op het witte vierkantje met de streepjes doet is driehoekjes op de driehoekjes maken. En in het midden zet je een stipje.

Op je ringvinger krijg je dan uiteindelijk een soort kerstster die je vaak op truien ziet. Op mijn wijsvinger heb ik nog twee andere sneeuwvlokken gemaakt.

En dat is het al weer! Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en dat jullie het een leuke nail-art vinden!

Geef een reactie

