Review: Sleek Bad Girl palette

Ik hou van Sleek. Toen ik met school in Engeland was heb ik mijn eerste Sleek palette gekocht en dit jaar heb ik voor kerst mijn tweede palette gekregen!

Ik heb het Bad Girl palettegekregen. Het is een limited edition palette. Het doosje waar het palette in zit vind ik er al leuk uit zien. Met een naamketting en de witte en roze letters.

Het palette zelf is net als de andere sleek paletten. Met een mat zwart doosje en met glimmende letter Sleek erop.

En dan nu het belangrijkste: de oogschaduw zelf! Kennen jullie dat gevoel wat je hebt als je oogschaduw ziet die nog niet is aangeraakt. Ik kan echt uren kijken naar de mooie kleurtjes, haha! In dit palette zitten vooral donkere kleuren. De kleuren lijken op het eerste gezicht misschien een beetje op elkaar maar bij de swatches zometeen zul je zien dat er wel degelijk verschil in zit! De namen van deze oogschaduw kleuren passen ook weer perfect bij het thema: bad girl.

De namen van links naar rechts, met de Nederlandse vertaling erachter:
– Innocent, onschuldig
– Gullible, onnozel/naïef
– Blade, lemmet van een mes
– Gun Metal, het metaal van een pistool
– Underground, metro station
– Noir, zwart
– Intoxicated, dronken
– Envy, jaloers
– Obnoxious, onaangenaam
– Abyss, afgrond
– Twilight, schemering
– Rebel, rebel

En dan nu de swatches! Iedere keer heb ik drie kleuren op mijn hand geswatcht. Het zijn eerst de bovenste en daarna de onderste drie kleuren, ik zal de namen er ook bij zetten.

Dit zijn de kleuren: Innocent, Gullible en Blade.
Innocent is een witte kleur met een hele mooie shimmer erin.
Gullible is een heel mooi zacht kleurtje, en past ook goed bij zijn naam: onnozel, naïef.
Blade is een grijze kleur met shimmer.

Dit zijn vrij lichte kleuren, vooral innocent en gullible maar toch zijn deze kleuren wel erg gepigmenteerd. De eerste twee kleuren zijn bijvoorbeeld geschikt als basiskleuren en als highlighter.

De volgende kleuren zijn: Intoxicated, Envy en Obnoxious.

Intoxicated is een donker groene kleur, ook weer met een shimmer.
Envy is een hele donker groene kleur, envy is een donkerdere kleur dan intoxicated.
Obnoxious is een mat blauwe kleur. Deze kleur is echt diepblauw. Dit vind ik zelf een hele mooie kleur.

Dit zijn de kleuren Gun Metal, Underground en Noir

Gun Metal is ook een donker grijze kleur, deze kleur is ongeveer hetzelfde als Blade maar dan donkerder.
Underground lijkt een zwarte kleur maar is eigenlijk een hele donker grijze kleur, bijna zwart. In deze kleur zit een lichte shimmer.
Noir is een zwarte kleur, de naam spreekt al voor zich. Noir is een mat zwarte kleur.

Op dit moment mislukte de swatches een beetje, maar de kleuren zijn nog wel goed duidelijk.

Abyss is een hele donkere blauwe kleur. Dit is ook weer een zelfde soort kleur als Obnoxious, maar dan donkerder.
Twilight is een hele mooie donker paarse kleur met een zilverachtige shimmer erin.
Rebel is een soort paars, rood-achtige kleur. Het lijkt een beetje op bordeaux rood. Dit is een matte kleur.

Ik vind alle kleuren heel mooi. Doordat je steeds twee kleuren hebt die op elkaar lijken maar waarvan de een donkerder is dan de andere zijn deze kleuren perfect om looks mee te maken. Alle kleuren zijn ook erg goed gepigmenteerd, ook de lichte kleuren. Wat wel altijd een beetje een nadeel is van Sleek make-up is dat het iets moeilijker te vervagen is dan andere make-up. Het blend wat lastiger, vooral met donkere kleuren is dit lastig. Maar verder vind ik Sleek een heel fijn merk met mooie oogschaduw kleuren!

Sleek Bad Girl Pallet iDivine.

2 gedachtes over “Review: Sleek Bad Girl palette

Geef een reactie

