Trucje voor een strakke winged eyeliner

Vandaag een vrij simpele maar wel handige tutorial. Ik zelf heb dit pas uitgeprobeerd en ik gebruik het nu eigenlijk iedere keer als ik een eyeliner zet. Kijk hieronder mee naar het trucje:

Bij dit trucje gaat het erom dat je simpel en snel een hele rechte eyeliner kan zetten. Bij mij is het altijd zo dat ik heel veel wattenstaafjes en make-up remover nodig heb om een mooie strakke eyeliner te zetten. Mijn wings zijn altijd ongelijk, ze zitten op verschillende hoogtes, ze zijn niet even lang en ga zo maar door! Vandaag leg ik jullie dus uit hoe je heel makkelijk een rechte en gelijke winged eyeliner kan maken.

Het enige wat je nodig hebt is een klein vierkant papiertje en je eyeliner! Ik zelf gebruik het liefste een vloeibare eyeliner maar je kan ook gewoon een potloodje of gelliner gebruiken. Wat wel belangrijk is, is dat je het papiertje even dubbel vouwt.

Wat je eerst doet is gewoon een lijntje boven je oog zetten, zoals je normaal ook zou doen. Hierna leg je het papiertje met de dubbel gevouwen kant (!) tegen je huid aan. Hierom heb je het papiertje dubbel gevouwen, zodat het papier niet in je oog snijd als je per ongeluk in je oog komt met het papiertje. Zorg ervoor dat het papiertje van je ooghoek naar het puntje van je wenkbrauw gaat. Zo krijg je aan allebei je ogen een mooie gelijke eyeliner. Je kan het papiertje ook schuiner leggen als je dat wil.

Nu trek je langs het papiertje een lijntje, je kan zelf bepalen hoe ver je dit doet. Als je het papiertje weg haalt heb je een heel strak lijntje. Wat je nu nog moet doen is de winged eyeliner afmaken! Dus teken hem bij en corrigeer het eventueel met een wattenstaafje.

And that’s it! Zo krijg je dus een mooie strakke winged eyeliner. Je kan dit ook met een plakbandje doen als je dat makkelijker vind. Ik hoop dat jullie dit een handig trucje vonden!

4 gedachtes over “Trucje voor een strakke winged eyeliner

Geef een reactie

