Filmpje: Roomtour

Om een roomtour is erg veel gevraagd en vandaag dan eindelijk een roomtour! Ik hoop dat jullie het een leuk filmpje vinden, sorry voor het wat wiebelige beeld haha!

 

11 gedachtes over “Filmpje: Roomtour

  1. Je hebt echt een hele leuke kamer! Ik vind die vintage, lieve, schattige, romantische stijl wel echt leuk, dat is trouwens ook echt heel duidelijk. Echt alles past bij elkaar, dat heb je echt leuk gedaan! Ruilen? ;p

  2. Wat een sfeervolle kamer! Die hartjes, wat leuk gedaan. Zo’n hartjesletterbak vind ik ook onwijs leuk. Zou wel wat spulletjes van jou over willen nemen, hihi.

  3. Hoe heet die leuke stoel ? Ik wil er namelijk ook zo één , maar ik weet helaas niet waar ik hem moet kopen. Super leuke kamer heb je !! Ik hou echt van die vintage stijl

  4. Pingback: Room Inspiration | Jasmijn Beauty

  5. vind je kamer ook echt superleuk!
    ik hou ook erg van deze style alleen heb ik dan
    wat meer met rozenprintjes enz.
    Ik had op een webshop ook van die metalen labels gezien die jij
    bij je oude fotocamera had liggen.
    Dus die had ik besteld alleen die van mij zijn echt groot.
    Ik dacht dat ze even groot zouden zijn als die jij hebt.
    Maar wat voor labels zijn dat eigenlijk dan?
    Die van mij zijn fietslabels en ze zien er precies hetzelfde uit alleen
    dan een stuk groter.xx
    p.s Kan niet wachten als je weer wat van je kamer zou laten zien!!

Geef een reactie

