Sweet sixteen! Ik ben jarig!

Jeah vandaag ben ik jarig! Ik ben vandaag op deze regenachtige dag zestien jaar geworden! Ik heb mijn verjaardag zondag al gevierd en hele leuke cadeautjes gekregen, maar vandaag ben ik dan echt jarig! Ik zal binnenkort een paar foto’s maken van een paar dingen die ik heb gekregen, die zullen jullie dan ook op mijn blog zien verschijnen.

Deze mooie taart heeft mijn zusje voor me gemaakt, een super mooi ombre effect! Ook heb ik een macro lens gekregen voor op mijn camera waarmee je heel ver kan inzoomen, super handig! Vorige week heb ik niks online gezet omdat ik geen tijd had, maar morgen zien jullie weer gewoon een normaal artikel online komen!

Liefs Jasmijn

Een gedachte over “Sweet sixteen! Ik ben jarig!

Geef een reactie

