Chanel Le Vernis 519 Rose Exubérant

Oeh lala Chanel! Jullie kennen vast allemaal Chanel wel, dat moet bijna wel. Voor mijn verjaardag heb ik van mijn zusje deze hele mooie nagellak van Chanel gekregen. Ik heb natuurlijk gelijk mijn nagels met deze nieuwe nagellak gelakt en het flesje aan een fotoshoot onderworpen. Zie hier het resultaat!


Alleen het doosje waar de nagellak in zit vind ik al mooi.

En dan natuurlijk het beroemde flesje. Met de dop met daarop het Chanel logo. Ik heb de kleur 519 Rose Exubérant gekregen. Een mooie fel roze kleur.

En dan nu natuurlijk de kwaliteit van de nagellak zelf. Ik was heel benieuwd naar de dekking van de nagellak. Het kwastje is wel dunner en langer dan ik gewend ben, dat was even wennen. 

De nagellak zelf dekt heel erg goed, beter dan ik verwachtte! Op de foto heb ik maar een laagje op. Dat was al genoeg, een tweede laag was niet nodig want hij dekte al perfect! Ook droogt hij erg snel wat ik altijd heel erg fijn vind.


Ik ben heel blij met deze prachtige nagellak! En ik hoop dat er nog meer Chanel make-up gaat komen in mijn stash haha!

Een gedachte over “Chanel Le Vernis 519 Rose Exubérant

Geef een reactie

