Fotografie + update

Hallo allemaal! Ik leef nog! Vandaag even een post met wat foto’s die ik pas heb gemaakt. Ik heb over de foto’s nog een vraagje: zien jullie de foto’s gewoon normaal of zien jullie de foto’s met een rare kwaliteit? Ik heb namelijk op normaal internet dat ik de foto’s met rare kwaliteit zie maar als ik via google chrome kijk zijn ze van normale kwaliteit. Ik hoop in ieder geval dat jullie ze gewoon normaal zien. Ik heb de laatste tijd zoals jullie waarschijnlijk al gemerkt hebben heel erg weinig tijd om te bloggen. Ik denk dat heel Nederland nu over de helft van het schooljaar is, ik in ieder geval wel op 21 januari zat ik op de helft. Maar ik moet het nog wel even een half jaar volhouden, en daarom heb ik maar weinig tijd om artikels te schrijven. Ik probeer het in ieder geval wel. Verder wil ik binnenkort weer eens wat aan mijn lay-out doen, ik kwam er pas achter dat de achtergrond van mijn site ook opeens is verwijderd dus ik laat het voor nu maar even zoals het is, binnenkort ga ik eraan werken. Dit was even een korte mini update, hieronder een paar foto’s die jullie hopelijk gewoon in normale kwaliteit kunnen zien!

Een gedachte over “Fotografie + update

Geef een reactie

