Review: O.P.I. Anti-Bleak & Pink Yet Lavender

Hallo allemaal, kennen jullie me nog? Ik hoop van wel want deze week staan er weer gewoon artikelen online. Vandaag een review van twee nagellakjes van O.P.I.. De kleuren passen perfect bij elkaar dus daarom twee nagellakjes in een review! I hope you like it!


Vandaag dus een donker paars rozige kleur: Anti-bleak en een roze glitternagellak: Pink Yet Lavender. Deze twee kleuren passen perfect bij elkaar omdat ze allebei rozig zijn en in de glitter nagellak zitten verschillende tinten roze. Allebei de kleuren komen uit de Mariah Carey collectie.

Als eerste de kleur Anti-bleak. Dit is de nagellak bij een laagje. Zoals je ziet lakt hij al vrij goed maar op sommige plekken zie je toch nog een lichter stuk.

En dit is de kleur met twee laagjes. Wauw! Hij dekt perfect en het is echt een hele mooie kleur. De kleur doet mij een beetje aan frambozen denken, ook al zijn frambozen veel feller en lichter.

De nagellak droogt er snel en mooi op. Dit is echt de perfecte kleur voor deze winter maar ook voor in de lente. Het is een kleur die je niet zo vaak ziet als nagellak en daarom vind ik deze kleur ook zo leuk!

Op de bovenste foto heb ik een laagje van de kleur pink yet lavender aangebracht. Ik heb de glitter nagellak alleen op mijn ringvinger aangebracht. Op de tweede foto heb ik twee laagjes aangebracht. De glitter kleur is ook echt heel erg mooi! Ik blijf maar naar mijn nagels kijken!

De kleuren deden me ook een beetje aan dit plaatje denken wat ik als achtergrond op mijn mobiel heb, de nagellak past erg goed bij de kleuren van de bloemen.

Ik ben erg blij met deze mooie kleuren!
O.P.I.: €13,95

3 gedachtes over “Review: O.P.I. Anti-Bleak & Pink Yet Lavender

Geef een reactie

