Project Notebook #01

In een shoplog liet ik jullie ooit al een keer zien dat ik een notebook had gekocht. Een notebook is eigenlijk een soort boekje waarin je allerlei tekeningen en andere creatieve dingen kan maken. Je kan er natuurlijk ook andere dingen mee doen, of het gewoon als notitieboekje gebruiken. Omdat ik af en toe wat in mijn notebook teken/schrijf, leek het me wel leuk om er een soort maandelijks artikel van te maken. Vanaf nu ga ik iedere maand een artikeltje maken over mijn notebook. Ik laat jullie iedere maand zien wat voor nieuwe dingen ik in mijn notebook heb gemaakt. Vanaf nu dus iedere maand het artikel: ‘Project Notebook’. En vandaag is het #01!

Ik maak vooral tekeningetjes met potlood en zwarte fijn liner. Ik haal mijn inspiratie van o.a. het girlscene forum, het notebook inspiration topic, van tumblr, weheartit en ga zo maar door! Sommige tekeningen en pagina’s zijn nog niet af maar ik laat toch alvast wat foto’s zien. Als jullie zelf een notebook hebben kunnen jullie een foto opsturen naar jasmijnbeauty@hotmail.com, dan plaats ik die ook in het volgende artikel met je naam erbij.

 

Hebben jullie zelf ook een notebook?

2 gedachtes over “Project Notebook #01

  1. Wauw wat maak jij ontzettend mooie en leuke dingen zeg! Ik vind vooral al die quotes met die verschillende ‘fonts’ zo knap! Als ik zelf zoiets moois wil maken word het altijd een enorme domper.. Het word echt niks haha! Heel erg knap :)

    xo Rosie

Geef een reactie

