Review: Barry M textured nailpolish

Jaa, textured nailpolish! Mijn mede nagellak-lovers zullen vast al wel van deze trend afweten. Deze trend zie je de laatste tijd heel erg veel voorbij komen. Steeds meer merken komen bijvoorbeeld met een liquid sand nagellak (o.p.i.) en ook Barry M kwam dit jaar met een textured nailpolish lijn. Ik zag deze nagellak al op een aantal beautyblogs en ik vond de nagellakjes zo leuk dat ik ze zelf ook graag wilde proberen.

Ik heb deze twee kleuren gekocht een licht roze kleur en een mint kleurtje. Roze kleuren kan je wat mij betreft nooit genoeg hebben en mint groen vind ik zelf gewoon een hele mooie kleur.

Wat ik ook wel leuk vond is dat dit mijn eerste nagellakjes van Barry M zijn. Jammer genoeg is het merk Barry M niet in Nederland te koop, maar je kan ze wel via webshops kopen.

En dan nu de kwaliteit. Ik was echt heel erg benieuwd naar de kwaliteit van deze nagellak. Niet alleen omdat dit mijn eerste Barry M nagellak is maar ook omdat het textured nagellak is en dat is natuurlijk toch net ietsje anders dan normale nagellak. Op de foto hier boven heb ik een laagje op. Niet echt een super goede dekking.

Maar met twee laagjes is de kwaliteit wel erg goed! Bij twee laagjes dekt hij erg goed. Ook droogt deze nagellak sneller dan normaal, hij droogt ook mat op. Ik denk dat hij wat sneller droog door de korreltjes.

De korreltjes  die zorgen voor de texture, voel je eigenlijk helemaal niet zitten. Het voelt wel wat ruwer als normale nagellak maar het is niet zo dat er korreltjes af vallen. Het is eigenlijk net een soort muur met verf haha!

Ook blijft deze nagellak erg lang zitten, ik denk dat de texture ervoor zorgt  dat het langer blijft zitten. De kleur vind ik ook erg mooi. De licht roze kleur heb ik ook getest, deze dekt bij twee laagjes nog niet helemaal volledig maar het is ook een erg mooie kleur.

Ik ben blij met deze nagellakjes, vooral met de mint blauwe! Ik heb de nagellakjes hier gekocht voor €5,34. Er zijn vier kleuren verkrijgbaar dit zijn de kleuren Kingsland road (roze) & Ridley road (mint). 

 

4 gedachtes over “Review: Barry M textured nailpolish

  1. Haha, dat effect heb ik ook als ik ga slapen terwijl mijn nagels nog niet helemaal droog zijn :-) Ik vind het heel speciaal, een trend waar ik nog niets van wist. Ze zijn helemaal niet duur, dus misschien moet ik eens een kijkje gaan nemen? Xoxo

  2. Wat een leuke kleurtjes. Echt heel grappig: Ik heb een hele tijd geleden nagellak bij ELF besteld, twee potjes om precies te zijn, en dat waren precies dezelfde kleuren! Lekker toevallig. Liefs

Geef een reactie

