Twit & Instagram Pics @Jasmijnbeauty

Ik vind het altijd erg leuk om artikeltjes met instagram en / of twitter foto’s te zien. En omdat ik zelf ook best veel foto’s maak met mijn mobiel leek het me wel leuk om zelf ook eens zo’n artikel te maken. Het zijn nu nog niet zo veel foto’s maar de volgende keer zal ik wat meer foto’s erin zetten. Jullie kunnen mij volgen op instagram: @Jasmijnos en op twitter: @jasmijnbeauty.

Ik bleef maar naar mijn nagels kijken, haha!

Mijn hond probeert je altijd te hypnotiseren als hij honger heeft, het levert wel altijd schattige foto’s op.

Hmmm Oreao Icecream! En ja, ik ben iemand die ook in de winter gewoon ijs blijf eten!

Een nieuw dienblaadje gekocht bij de Action, ik heb hier wat spulletjes op mijn bureau in gezet.

Bij de Action verkopen ze ook goedkope geurkaarsen, de vanille geur ruikt erg lekker!

Oreo ijs is lekker, maar ook gewone oreo’s zijn erg lekker. Alleen bij dit oreo koekje hadden ze het patroontje wat normaal aan de buitenkant zit aan de binnenkant gedaan.

Ik hou van glitters!

Ik vind het altijd erg leuk om huiswerk te maken met kaarsjes aan. Meestal heb ik kaarsjes in een potje en bijvoorbeeld kleine kaarsjes maar ik had een oud kandelaartje gekocht waar een langere kaars in moest.

Ik doe wel eens mijn zusjes haar, misschien is dit een idee voor een tutorial?

En als laatste heb ik een nieuwe mobiel gekocht. De samsung galaxy s 3!

Dit waren een paar van mijn twit pics en instagram foto’s! Ik hoop dat jullie dit leuk vinden om te zien dan zal ik het wat vaker doen!

6 gedachtes over “Twit & Instagram Pics @Jasmijnbeauty

Geef een reactie

