Room Inspiration

Af en toe krijg ik de vraag of ik bijvoorbeeld ideeën heb voor iemands kamer, of hoe ik aan inspiratie kom voor mijn eigen kamer. Daarom leek het me wel leuk om een ‘room inspiration’ artikel te maken. Ik vind het zelf altijd erg leuk om andere kamers en room tours te zien omdat het toch iets persoonlijks is. Het is jouw eigen plekje. Mijn eigen kamer laat ook precies zien waar ik van hou. Mocht je mijn room tour filmpje willen zien klik dan hier. Vandaag laat ik jullie wat inspiratie plaatjes zien!

Zelf heb ik geen kaptafel op mijn kamer maar dat lijkt me wel super leuk! Je kan vrij goedkoop kaptafels kopen bij bijvoorbeeld Ikea. Ik vind vooral dit soort kaptafeltjes met een spiegel en details land de poten erg mooi. En let ook eens op de oude koffertjes onder het kaptafeltje, dit ziet er ook leuk uit! Je kan koffertjes bijvoorbeeld ook op een stoel zetten.

Prikborden met plaatjes en foto’s vind ik ook heel mooi en persoonlijk. Plaatjes en foto’s laten gelijk zien waar jij van houd. Ook laten foto’s natuurlijk herinneringen zien. Zelf heb ik ook veel foto’s op mijn kamer en ik heb een grote lijst met gaas was ik als een soort prikbord gebruik. Op een prikbord kan je ook sieraden hangen.

Planken in je kamer zijn ook erg handig, zelf heb ik dit ook aan een muur. Ik heb hier zelf veel foto’s en foto lijstjes op staan maar je kan er ook hele andere dingen op zetten. Kaarsjes bijvoorbeeld of kaarten. Je kan er ook mooie doosjes op zetten. Dit staat leuk en je kan er ook nog eens spullen in opbergen.

En voor de fashion lovers onder ons: koop een kleding rek en hang je kleding hier aan op. Hang het bijvoorbeeld kleur bij kleur. Dit staat altijd erg mooi en je kan ook nog eens makkelijk je kleren uit zoeken.

Koop mooie kussens in bijpassende kleuren en leg deze op je bed. Je hoeft ze niet als hoofdkussens te gebruiken, je kan ze ook aan je voeteneinde of aan de zijkant van je bed leggen. Wist je dat de kleur van je deken zelfs invloed heeft op je slaap en je dromen?
Zet op je nachtkastje bijvoorbeeld een wekker of fotolijstjes. Bloemen staan ook altijd erg mooi op je kamer, je geven je kamer gelijk kleur en het staat heel lief. Je kan ook verschillende kaarsjes op een schaal bij elkaar zetten. Je kan ze natuurlijk ook los van elkaar zetten maar een schaal zorgt ervoor dat het meer een geheel vormt.
Als je boeken hebt met een mooie kaft of tijdschriften dan kan je deze ook horizontaal neer leggen. Hier kan je dan bijvoorbeeld ook weer wat op zetten.

Ik kan wel blijven praten over inspiratie voor je kamer, maar dan wordt dit artikel een beetje te lang! Ik zal later misschien nog zo’n soort artikel maken als jullie dat leuk vinden. Heb je ook vragen of weet je niet hoe je iets in je kamer moet inrichten? Dan mag je me altijd een mailtje sturen: jasmijnbeauty@hotmail.com

4 gedachtes over “Room Inspiration

Geef een reactie

