Daily Make-up Routine

Iedereen heeft wel standaard make-up producten die je altijd gebruikt. Vaak heb je ook wel een dagelijkse make-up routine, die je vaak of altijd hetzelfde doet. Ik zelf heb ook zo’n bepaalde routine en vandaag laat ik jullie zien wat ik allemaal doe. Verwacht niet te veel want het is een hele simpele look, die ik gewoon naar school draag.

Zoals je misschien al ziet gebruik ik vooral budget producten. Ik weet niet meer van alles de prijzen maar ik zal bij alles wat ik weet de prijzen erbij zetten. Ook zal ik de reviews erbij zetten als ik die geschreven heb!

Reviews:
– Hema Blush
– Maybelline BB cream
– Maybelline Mascara
– Rimmel London Glam Eyes Eyeliner
– Catrice Concealer

Ik begin altijd met een dagcrème maar dat vind ik eigenlijk niet echt bij make-up horen dus vandaar dat ik hem er niet bij heb gezet. Ik gebruik er een van Oriflame.
Als eerste gebruik ik de Catrice concealer om oneffenheden te verbergen. Ik gebruik het meeste de groene en de lichtbruine, zoals je ziet zie je al wat pan! Ook gebruik ik de roze concealer onder mijn ogen. Hierna gebruik ik de BB cream van Maybelline. Hij is niet zo dekkend als een foundation maar zorgt er wel voor dat je huid een mooie glans heeft en het laat je gezicht er effen uit zien. Hierna breng ik de True Mineral powder van Hema aan. Ik heb zelf al best rode/roze wangen maar toch gebruik ik een vrij lichte blush van hema. Deze blush heeft ook een hele mooie glans. Het is dus eigenlijk voor mij ook een soort   highlight.

Hierna kom ik aan bij de ogen, het deel wat ik altijd het leukste vind om te doen! Meestal Ik gebruik niet zo vaak oogschaduw, omdat ik daar ’s ochtends niet heel erg veel tijd voor heb en naar school vind ik het soms ook een beetje too much. Daarom doe ik altijd sowieso eyeliner op mijn bovenste ooglid. Hieronder gebruik ik een oogschaduw basis zodat het niet vervaagd. Ik vind een winged eyeliner ook altijd net wat extra’s geven, dit doe ik ook af en toe. Op de foto hieronder heb ik ook een winged eyeliner. Hier ben ik wel wat langer mee bezig. Ik gebruik nog steeds vaak een papiertje om een mooie rechte eyeliner te zetten. Hier het artikel erover: klik!

En dat is dan eigenlijk al mijn hele make-up routine. Vrij simpel maar hierdoor ben ik ’s ochtends wel binnen een kwartiertje/ tien minuten klaar. Mijn haar verschilt heel erg per dag, ik draag vaak een vlecht of een knot. Ik draag het niet zo vaak los omdat het zo lang en dik is. Hier zal ik later misschien nog een artikel over maken.

Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden!

Een gedachte over “Daily Make-up Routine

Geef een reactie

