Review: Body Shop Lipstick No. 55

Mijn eerste Body Shop product is een feit! Ik was twee weken geleden in Rotterdam. We zijn naar de Primark geweest en hierna zijn we nog even in Alexandrium geweest, het winkelcentrum naast de Primark in geweest en hier hadden ze ook een Body shop! Nou klink ik misschien een beetje té enthousiast over een Body shop maar ik woon in Zeeland en dat zal voor de meeste van jullie waarschijnlijk een soort boerengat lijken. Hier hebben ze dus ook geen Body Shop (wel een in Goes maar daar kom ik niet vaak). Maar eindelijk heb ook ik dan iets van de Body Shop!

En dit is mijn nieuwe aanwinst. Een roze lippenstift in nummer 55. Ik zag twee mooie kleuren, een was wat feller en deze was wat lichter. Ik draag zelf niet zo vaak lippenstift dus ik hou het liever bij wat minder opvallende kleurtjes. Maar dat betekent niet dat dit ook een hele mooie kleur is!

De huls is helemaal zilver. Op de dop staat het logo van de Body Shop en op de andere kant staat de kleur en het nummer. Jammer genoeg hebben deze lippenstiften geen naam. Verder valt er eigenlijk niet zo veel over de verpakking te zeggen, het is gewoon een mooie simpele, strakke verpakking!

En dan nu het belangrijkste: de kwaliteit! Hier was ik echt heel erg benieuwd naar. De lippenstift is vrij romig, wat ik zelf altijd fijn vind. De pigmentatie viel me eigenlijk een beetje tegen. Hierboven zie je een swatch op mijn hand. Vooral op mijn lippen viel het me een beetje tegen. Het is zeker geen slechte pigmentatie maar ik had er iets meer van verwacht.

De kleur is een mooie licht roze kleur. Een mooie kleur voor in de lente en zomer! De lippenstift blijft niet erg lang zitten, tegen het eind van de ochtend moet je hem wel even opnieuw op doen of in ieder geval bij werken.

Deze lippenstift is dus redelijk gepigmenteerd en blijft redelijk zitten. Voor de prijs van €12,00 euro vind ik dit een goede lippenstift. Ik denk dat mijn verwachtingen wel iets te hoog waren. Maar ik ben wel blij met deze lippenstift en het is ook een erg mooie kleur!

The Body Shop No. 55 €12,00

5 gedachtes over “Review: Body Shop Lipstick No. 55

Geef een reactie

