Twit & Instagram Pics @Jasmijnbeauty #2

Vandaag na zes weken eindelijk weer een nieuwe twit & instagram pics post! Ik heb weer aardig wat foto’s verzameld en geinstagrammed en vandaag vond ik het wel weer eens tijd om een artikeltje met foto’s online te gooien. Ik vind het altijd erg leuk om artikeltjes met instagram en / of twitter foto’s te zien. En omdat ik zelf ook best veel foto’s maak met mijn mobiel leek het me wel leuk om zelf ook eens zo’n artikel te maken. Jullie kunnen mij volgen op instagram: @Jasmijnos en op twitter: @jasmijnbeauty.

Ik begin zes weken terug en de laatste foto’s zijn het laatst genomen!

Leren, leren en nog eens leren!

Dit was zes weken geleden, nu is het inmiddels langzaam lente weer aan het worden!

Met mijn vogeltje Snowy.

Met school gingen we naar de tentoonstelling van Jean Paul Gaultier in de kunsthal in Rotterdam. Het was een leuke en mooie tentoonstelling en de jurken zijn ook erg mooi gemaakt. En bijna alle jurken zijn hand gemaakt!

De bloem die ik voor mijn verjaardag heb gekregen (29 januari) bloeit nog steeds!

Kaarsjes maken leren altijd toch een stukje leuker!

Pasen!

Zo ziet mijn bureau eruit als ik ga nail-arten.

Tribal nagels!

Ik had de nagels van mijn zusje ook gedaan.

Mijn nieuwe ring van de primark.

Ik ben een dieharde simser!

Vogel lampjes aan tijdens het slapen.

Mijn spitzen voordat ik naar ballet ging.

Op het strand.

Mijn bol.com bestelling was binnen! Het wreck this journal boekje en Q&A a day boekje!

Mijn hond probeert je altijd te hypnotiseren als hij honger.

Eindelijk na twee weken mijn herôme nagel verharder te hebben getest kon ik weer normale nagellak op doen!

En als laatste is dit spel heel erg verslavend.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om weer eens een kijkje in mijn leven te zien! Volgende keer weer twit & instagram pics!

Geef een reactie

