Review: Essie Go Ginza

Ik als nagellak verslaafde heb best vaak dat ik een nagellak kleur zie en denk: die moet ik hebben! Maar toen ik dit kleurtje zag dacht ik alleen nog maar aan deze kleur. Toch twijfelde ik wel een beetje omdat ik al een kleurtje heb die ik er eigenlijk een beetje op vond lijken. Maar toen ik in de Etos stond voor alle Essie nagellakjes en hem zag staan wist ik het zeker: deze kleur moet ik écht hebben. En achteraf gezien lijkt hij helemaal niet zoveel op de andere kleur die ik in mijn hoofd had.

Go ginza hoort bij een limited edition collectie die nu in de winkels ligt. Wat me opviel aan het flesje is dat er in witte letters Essie op staat en in de glazen letters. Meestal is het of het een of het ander. Ik gebruik de laatste tijd heel erg veel Essie nagellak en het begint echt een beetje mijn nieuwe favoriete merk te worden.

Dit is het lakje met een laagje. Eigenlijk dacht ik dat deze kleur niet goed dekte maar voor een laagje vind ik dit al best goed dekken.

Dit is de kleur bij twee laagjes. Een perfecte dekking! Op al mijn nagels dekte hij volledig en de kleur vind ik echt heel erg mooi. Het is een lichte pastel lila kleur.  Deze kleur is perfect voor de lente.

Wat ik altijd erg fijn vind aan alle nagellak van Essie is dat het heel snel droogt. Dat vind ik altijd heel fijn omdat je dan niet lang hoeft te wachten en gewoon weer verder kan met de dingen waarmee je bezig was! Ook is het kwastje precies breed genoeg.

Essie is wel een wat duurdere budget nagellak en is te koop bij o.a. Etos. Maar ik vind het persoonlijk wel hele goede en fijne nagellak. Voor die prijs is dit ook zeker een goede nagellak!
Ik ben in ieder geval blij dat ik deze kleur toch nog gekocht heb want ik denk dat dit een van mijn nieuwe favoriete kleuren gaat worden!

Essie Go Ginza €10,00

5 gedachtes over “Review: Essie Go Ginza

Geef een reactie

