Update + Fotografie

Misschien viel het jullie al op, ik heb de lay-out veranderd! Op dit moment moeten er nog wat dingen veranderen maar dat ga ik binnenkort doen. Ik wilde al heel erg lang een nieuwe lay-out en nu besloot ik om het toch maar gewoon te doen! Ik twijfelde best wel en heb verschillende lay-outs geprobeerd maar ik heb toch maar voor deze gekozen. Ik vond mijn vorige lay-out ook leuk en schattig, maar ik vind deze lay-out overzichterlijker. Ook zijn de foto’s bij deze lay-out groter en dat was vooral een van de redenen waarom ik van lay-out wilde veranderen. Ook vormt deze lay-out meer een geheel.
Ik wil nog wel zeker wat dingen veranderen, ik wil bijvoorbeeld wel nog een header maken en wat kleine dingentjes veranderen.

Verder een kleine update! Iedereen heeft nu vakantie en ik ook maar doordat ik deze vakantie vrij veel moet werken komen er niet heel veel meer artikelen online. Ik probeer wel regelmatig te blijven updaten!

Omdat het steeds mooier weer begint te worden begin ik zeker al een lente gevoel te krijgen! De kleine bloesemboom in de tuin staat al in bloei en dat was voor mij het perfecte moment om er wat foto’s van te maken. Ik ben echt verslaafd aan foto’s van mooie bloemen en vooral van bloesem! Mijn tumblr staat er ook helemaal vol mee, haha!

Ik heb een paar foto’s met mijn macro lens gemaakt. Het is best lastig om scherpe foto’s te maken omdat het zo ver is ingezoomd maar ik ben best tevreden over het resultaat. Ik heb in ieder geval heel veel zin in de zomervakantie omdat ik dan naar Noorwegen ga en ik kan niet wachten om daar foto’s te maken!

Ik hoop dat jullie de nieuwe lay-out tot nu toe leuk vinden!

Liefs Jasmijn

5 gedachtes over “Update + Fotografie

  1. Wat een prachtige lay-out! En ook hele mooie foto’s heb je gemaakt. Als ik mijn camera bij me heb kan ik nooit gewoon langs een bloesemboom lopen zonder er een foto van te maken, haha! Het is ook zo mooi! :)

  2. ziet er echt heel leuk uit!
    Vind je blog er superleuk!
    En ik ben trouwens ook helemaal
    weg van je mooie slaapkamer!
    xxingrid

Geef een reactie

